جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۹

الگوهای اولیه و اصلیِ صعود کننده (Transcending Archetypes)

 

خطوط زمانی پایینتر دور انداخته شده اند همانطور که واقعیت های آگاهی مسیحایی گنجانده شده اند. واقعیت های نمونه های اولیه از "زمین کهنه" با سرعت تغییر شکل داده شده اند. قالب ها برای "روح-در-شکل و فرم" تغییر کرده اند، همانطور که سوابق سفر ما در اینجا مشتمل بر رفتار ها و افکار و عادات و عقاید، تغییر کرده است. نمونه های اولیه و اصلی کاربردی که پلی مابین دنیا ها هستند، مانند مسیح کیهانی خورشیدی، همانطور که نمونه های اولیه تازه ای در حال پدیدار شدن هستند، بطور وسیع گنجانده شده اند.

در طی این عبور و گذر، ما بنیان های نوینی را خلق میکنیم؛ نمونه های اولیه و اصلی ای را خلق می کنیم تا ما را به تجربه جدیدمان ترانزیت کنند. "بشر های الهی"، تعاریف کهنه را ممنوع می کنند و الگوهای گذشته را بالا می برند. انداختن نمونه های اولیه کهنه شبیه انداختن خطوط زمانی پایینتر است؛ در آنجا می تواند گیر های زیادی باشد که در جستجوی خانه جدید است هنگامی که حمایت انرژیکی (گذشته) از بین رفته باشد.

 بطور شخصی، ما انتخاب می کنیم تا در تکامل مشارکت کنیم و با فرایند صعودمان گامی جلوتر بمانیم. هنگامی که تعداد کافی از ما انتخاب کنند که شکل و فرم جدید –بشر الهی- را بگنجانند، ما بر سطح جمعی به درون دنده بالا، شیفت می کنیم. (منظور از دنده، اسبابی شبیه دنده در اتومبیل برای افزایش سرعت است). این کار نمونه های اولیه را که در واقعیت های نوین، در خطوط زمانی بالاتر، کاربردی نیستند را منحل می کند. تمام این رخداد ها از لحاظ ارتعاش مانند ارکستر هستند؛ هر گام با گام دیگر مطابقت دارد، و بر جنبه های متعددی از سفر ما تاثیر می گذارد. این یک شتاب گرفتن عظیم، مانند دور انداختن خطوط زمانی و تراکم، را در این شیفت و تحول، خلق می کند. 

 

از: ساندرا والتر - http://www.sandrawalter.com/transcending-archetypes-utilizing-the-full-moon