جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد فرشته ای 17


عدد فرشته ای 17 یک عدد فرخنده و مبارک است که "تازه و نو" را در ظهور اقبال نیک می گنجاند. بخاطر داشته باش تا برای همه آنچه جهان هستی فراهم می آورد سپاسگزار باشی.

فرشتگان می خواهند بدانند که تو در سفرزندگی در مسیر درست هستی. فرشتگان در مورد رسالت الهی زندگی و ماموریت روح، تو را تشویق می کنند و از تو حمایت می کنند.

عدد فرشته ای 17 یک پیام تشویقی است تا به شهودت شهودت و ضمیر متعالی ات گوش فرا دهی و اقدامات مناسب را بانجام برسانی چرا که تنها تو هستی که می توانی رسالت روح ات را خدمت کنی و سرنوشتت را تکمیل نمایی.

فرشتگان تو را تشویق می کنند تا رفتار مثبت را داشته باشی و از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنی تا آرزو ها و ایده های متعالی ات را بظهور برسانی.

عدد فرشته ای 17، همچنین می تواند این پیشنهاد باشد، که زمان آغاز کردن (یا گسترش دادن) یک تمرین معنوی، درآمد یا حرفه ی معنوی، یا خدمت قلبی معنوی، فرا رسیده است. جهان هستی و فرشتگان اطمینان می دهند که آنچه نیاز داری برایت فراهم خواهد بود، و تو باید به خرد درونی ات ، مهارت ها و توانایی هایت اعتماد کنی. از استعداد هایت برای خدمت کردن به بشریت و به ارمغان آوردن نور برای کسانی که در جستجویش هستند، استفاده کن.

از: https://goo.gl/m3iIcD

 

عدد 17 یک عدد بسیار معنوی است و توسط کالدین های باستان بعنوان ستاره ونوس ابراز شده است. ونوس ستاره خرد و عشق است.

از: https://goo.gl/erUjTo


عدد فرشته ای 17 پیامی است که دارد به شما می گوید که هر کاری که در زندگیتان دارید انجام می دهید، درست است و فرشتگان نگهبانتان از جهت یابی شما در زندگی آگاه هستند. به شما پیشنهاد می دهند تا با اعتماد بنفس مسیر را در پیش بگیرید و برکات الهی و مساعدت الهی در تلاشهایتان با شما همراه است.

عدد فرشته ای 17 به شما نشان می دهد که بمنظور تکمیل کردن رسالت الهی زندگی تان می باید بسیار بسیار سازنده و خوش بین باشید. باید این باور درست را داشته باشید که موفق خواهید شد. در مسیر تکمیل رسالت زندگی، فرشتگان همراه شما هستند.

از: https://www.sunsigns.org/angel-number-17-meaning