جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد فرشته ای 2323

 

عدد 2323 ترکیبی از انرژیهای عدد 2 و ارتعاشات عدد 3 است، که چون هر دو عدد دو بار تکرار شده اند ارتعاشات و انرژیهایشان تقویت شده است.

عدد 2 با، ایمان و اعتماد، تعادل و وقار، بصیرت داشتن و حساس بودن، شراکت و روابط با دیگران، بلند همتی، تشویق و شادمانی و تعقیب رسالت زندگی، طنین انداز می شود.

عدد 3، خلاقیت، خود-ابرازی، برقراری ارتباطات، خوش بینی و اشتیاق، مهارت ها و استعدادها، "ایمان، امید و وضوح"، دوستی و اجتماعی بودن، رشد، بسط و اصول توسعه و فزونی را به عدد 2 می افزاید. عدد 3 همچنین با استادان عروج یافته، طنین انداز می شود.

استادان عروج یافته در کنار شما هستند، هنگامی که از آنها درخواست کنید، یاریتان می کنند و کمکتان می کنند تا بر جرقه های درخشان الهی درون خودتان و دیگران، متمرکز شوید. استادان عروج یافته، در مورد ظهور آنچه می خواهید و آرزو دارید نیز مساعدت و یاری می رسانند و کمک تان می کنند تا صلح و آرامش، وضوح و عشق را در درون بیابید.

عدد فرشته ای 2323 عددی است که ابتدائا با خلاقیت، ظهور و جهت دهی انرژی پیوند خورده است و شما را تشویق می کند تا آزادی شخصی تان را بطریقی بی نظیر و ابداعی، ابراز کنید.

عدد فرشته ای 2323 پیامی است تا درباره آینده و سرنوشت تان، مثبت بمانید و خوش بین باشید، و هر گونه ترس و نگرانی و اضطراب را به فرشتگان بسپارید تا آن را هیلینگ و شفا ببخشند و به خیر و انرژی های خوب تبدیل کنند. استفاده از جملات تاکیدی مثبت، حفظ کردار مثبت و تمرکز بر یک آینده تکمیل شده و پر از موفقیت، آرزوها و خواسته های شما در زندگیتان را تحقق خواهد بخشید.

عدد فرشته ای 2323 تایید می کند که دعا ها پاسخ داده شده اند و فرشتگان مراقب تان هستند، راهنمایی تان می کنند، کمک تان می کنند و تضمین می کنند که خواسته های شما به ثمر خواهند رسید. اینها با هم برای شما خواهند آمد، و تعادل و ثبات را در بسیاری از جوانب زندگی تان به ارمغان خواهند آورد.

از توانایی های الهی تان برای هدایت افکار، تمایلات و اقدامات مثبت تان، بطریقی استفاده کنید که شما را بالا ببرد و توانمند تان سازد و حقیقت وجودی تان را با اعتماد بنفس و در برقراری ارتباط با دیگران، در سطح معنوی، ابراز نماید.

 

از: https://goo.gl/kJqNBE