جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

نومرولوژی - اعداد فرشته ای 5 و 55 - معنی عدد 555


معنی عدد 5 و 55

 

در مورد عدد فرشته ای 5، پیام روشن است. عدد 5، عدد فرصت است. این عدد هنگامی پدیدار می شود که فرشته های نگهبان دارند به شما نسبت به تغییر محوری ای که در زندگیتان نمایان می شود، هشدار می دهند. خواه یک شغل تازه یا کسب یک فرصت باشد، عدد فرشته ای 5 نماد و سمبل یک دوره از آزادی شخصی است.

عدد فرشته ای 5 همیشه سمبل و نماد یک تغییر مثبت در زندگی است. علاوه بر نماد و سمبل تبدیل و تحول، این عدد نشانه ای از ماجرا، خشنودی و رضایت، و هیجان است. هنگامی که خودتان را در حال دیدن این عدد یافتید، برای تغییرات مثبت آماده شوید. اکنون زمانی عالی است تا آغوشتان را به روی تجربیات تازه بگشایید.

هنگامی که عدد فرشته ای 55 برای شما پدیدار می شود، بدین معناست که پیام عدد 5 تقویت شده است و ارتعاش آن دو برابر شده است. این پیام، مشابه اما خاص تر، از پیام عدد فرشته ای 5 است. در این طرح، فرشتگان تان دارند به شما نگیزه می دهند که نه تنها منتظر یک زمان تغییر باشید بلکه این تغییرات را در آغوش بگیرید. بعلاوه، اکنون زمان از هم گسستن محدودیت های کهنه و از نو شروع کردن است.

راهنمایان معنوی تان ممکن است احساس کرده باشند که شما چیزی را از گذشته دارید نگه می دارید و با این کار دارید خودتان را از تعقیب سرنوشت (معنوی) تان بازمی دارید. شاید نیاز دارید تا به این توقف خاتمه دهید و زندگی کردن را مجددا آغاز کنید. انرژیهای جهانی دارند شما را تشویق می کنند تا زندگی را بطریقی که می خواهید دوباره آغاز کنید.

اگر دریافتید که عدد فرشته ای 55 در این مرحله از زندگی تان حضور دارد، تغییرات عمده ای در زندگیتان در مسیرتان در پیش رو هستند. نگهبانان معنوی تان به شما دارند اجازه می دهند تا بدانید که می توانید در خط مقدم این تغییر باشید و با آغوش باز این تغییرات را در آغوش بگیرید، یا اینکه با این مرحله تازه از زندگیتان در کشمکش و تقلا باشید.

اگر خودتان را در تقلا و کشمکش برای تطبیق دادن با این تغییر و تحول یافتید، در دنیای معنوی، خلوتی بیابید. به این نکته توجه کنید که موجودات قدرتمندی در حال فرستادن این پیام برای شما هستند تا این تغییرات را بپذیرید و در آغوش بگیرید. نگهبانان (معنوی) تان می خواهند تا بدانید که هر چیزی که در مقابل شما باشد، هر تغییری که بیاید، برای سود و منفعت شما خواهد بود. اکنون زمان آن است تا جهتی نو و پرهیجان برای زندگیتان بیابید. به این موجودات اعتماد کنید، و سپس خودتان را در مسیر حقیقی تان خواهید یافت.

همیشته تغییر آسان نیست، و ما همیشه نمی توانیم بدانیم که مسیر درست برای برگزیدن کدام است. با اینحال، عدد فرشته ای 55 در یک خواندن از نومرولوژی می گوید که اگر خودتان را از گذشته آزاد کنید و تمرکزتان را بر قلمرو معنوی و متعالی متمرکز کنید، مسیری که برایتان تنظیم شده است را بهتر درک خواهید کرد و آنرا بهتر خواهید فهمید.

 

از: http://www.sunsigns.org/angel-number-55-meaning

 

معنی عدد 555

اگر عدد 555 را هر جایی که می روید میبینید، معنی پیامش از کتاب Angel Numbers 101 این است:

5 بدین معناست که شما دارید وارد یک تغییر مثبت می شوید.

هر چه بیشتر این عدد را ببینید، تاکید بیشتری بر پیام وجود دارد.

بنابراین، 555 یک عدد سه برابر شده از 5 است، پس سه بار بر عدد 5 تاکید شده است.

555 بدین معنی است که شما دارید وارد یک تغییر عمده زندگی می شوید. این عدد همچنین می تواند  نشانه یک تغییر بزرگ باشد که در راه است، پس برایش از اکنون آماده باشید. 555 همچنین می تواند یک تایید اعتبار از این باشد که تغییری که دارید به آن می اندیشید بهترین جهتگیری برای شما است تا آنرا اتخاذ کنید.

555 همواره نشانه یک تغییر هدایت شده ی معنوی و الهی است، پس اعتماد کنید که در طی این تغییر مراقب و مواظب شما هستند، و این بخشی از مسیر روح شماست. هنگامی که سه عدد 5 را با هم جمع بزنید می شود 15، و هنگامی که باز 1 و 5 را با هم جمع بزنید می شود 6. عدد فرشته ای 6 درباره از دست دادن ترس هایتان درباره ذخیره و منبع زمینی، و اعتماد کردن به اینکه شما از نظر مالی و غیره در طی این تغییر تحت حمایت قرار دارید، صحبت می کند.  

 

از: دورین ویرچو - http://www.angeltherapy.com/blog/meaning-555