جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

ترجمه لیریکز - Sarit Hadad - Ma Shlomcha Yakiri

 

 Sarit Hadad - Ma Shlomcha Yakiri

سریت حداد - عزیزم حالت چطور است؟

زبان اصلی: عِبری

 

عزیزم حالت چطور است؟ این روزها چه می کنی؟ سخت است به تو فکر نکنم .... آزارم می دهد

تو چطور؟ مادرت چطور؟ دلم برایش تنگ شده است .... این آزارم می دهد

چقدر طولانی چقدر طولانی ... خودم نبوده ام .... خودم را نبخشیده ام

چه کار بی معنی ای کردم ... چگونه ندیدم ... این خوبی را که ما عشق را بوجود آوردیم

چه کار بی معنی انجام دادم .... چه اشتباهی کردم

تو چطور عزیزم؟ شبها در کنار چه کسی می خوابی؟ چه کسی جای مرا گرفته است؟ به من بگو چه کسی ...

او کیست؟

چطوری عزیزم؟ این روزها چه می کنی؟ سخت است که به تو فکر نکنم .... و کسی که با او هم خانه هستی ....

درباره تو چطور عشق من؟ .... این روزها کجا بیرون می روی؟ نمی توانم به تو فکر نکم .... با چه کسی وقتت را می گذارنی ...

چقدر طولانی .... چقدر طولانی ....