جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۹

افزایش تند و تیز طنین شومان به چه معناست؟


در سال 1952، فیزیکدان و پروفسور آلمانی، شومان، تئوری ای داد که امواج الکترومغناطیسی قابل اندازه گیری در اتمسفر وجود دارند که در حفره (یا فضای) بین سطح زمین و یونوسفر موجود هستند. طبق ناسا، یونوسفر یک لایه وسیع از الکترونها، اتم های یونیزه شده، و مولکولهای یونیزه شده است که پهنه ای از حدود 30 مایل در بالای سطح زمین تا لبه فضا، در حدود 600 مایل، را اشغال کرده اند. این منطقه بر مبنای شرایط خورشیدی پویا، رشد می کند و منقبض می شود و یک اتصال حیاتی در زنجیره تعاملات زمین-خورشید است (و بعدا به دو زیر-منطقه تقسیم می شود). این همان "ایستگاه قدرت آسمانی" است که ارتباطات رادیویی را امکانپذیر می سازد.

در سال 1945، شومان و کونیگ تئوری شومان را با ردگیری رزونانس ها در فرکانس اصلی 7.83 هرتز اثبات کردند، بنابراین، "رزونانس شومان" با اندازه گیری رزونانس های الکترومغناطیسی تولید شده و استخراج شده توسط دشارژ های رعد و برق در یونوسفر، مبنا قرار داده شد. در حالیکه این پدیده توسط رعد و برق در اتمسفر ایجاد شده است، بسیاری از اهمیت این فرکانس بعنوان اهرم تنظیم کننده برای زندگی بی اطلاع هستند. بعبارت دیگر این فرکانس بعنوان فرکانس زمینه تاثیرگذار بر مدار زیستی مغز پستانداران، عمل می کند.

تا آنجا که می دانیم، زمینه الکترومغناطیسی زمین با این نبض فرکانس در 7.83 هرتز از موجودات زنده محافظت می کرده است.

در 31 ژانویه 2017 برای اولین بار در تاریخ، رزونانس شومان به فرکانس بالای 36 هرتز رسید. در سال 2014 هنگامی که این فرکانس شومان از فرکانس معمول 7.83 هرتز به چیزی حدود سطوح 15-25 هرتز افزایش یافت، یک رخداد غیرطبیعی ملاحظه شد – پس پرش از 7.83 هرتز به بالای 36 هرتز واقعا مسئله بزرگی است. این افزایش بیش از 5 برابر است.

مدت زمان زیادی است که گمان می رود که سطح هشیاری (خوداگاه) بشر می تواند بر میدان مغناطیسی زمین اثر بگذارد و خصوصا هنگام لحظات عصبانیت شدید، تنش، و احساسات تند و شدید، تداخلاتی با آن ایجاد کند. علاوه بر شرایط بسیار شارژ شده ی سیاسی, اقتصادی، اجتماعی و شخصی زمان حاضر، بسیاری افراد حس می کنند که زمان دارد سرعت میگیرد. این احتمالا مزاحمت شدیدی که اکثر ما در این دوره از تاریخ احساسش می کنیم را توضیح می دهد.

افزایش فرکانس، سطح هوشیاری را بالا می برد و هنگامی که سطح هشیاری ما بالا می رود، ما آگاهی بالاتری داریم، و این همان چیزی است که امواج مغزی گاما بخاطرش حضور دارند. [امواج مغزی در حالت بیداری با چشمان باز یعنی هشیاری کامل، امواج بتا را تولید می کنند] امواج مغزی گاما، می توانند دو برابر بالاترین سطح امواج بتا باشند، یک حالت برانگیخته را در مغز ایجاد کنند، با اینحال به شرایط بقا ی حالت اورژانسی متصل نیستند، اما با یک نوع از سطح هشیاری فوق العاده و آگاهی، همانند مقادیر بالای عشق و دلسوزی، به دارای ارتباط درونی بهم هستند. همینطور که زمین به درون دگردیسی اش می رود، شاید ما نیز باید به درون (مسیر) انقال از این زمان شدت و سختی احساسی مرتبط با امواج مغزی بتا وارد شویم، قبل از اینکه به یک سطح هشیاری تازه از امواج گاما وارد بشویم.

شاید کره زمین دارد ما را در کنار زدن پرده و نقاب یاری می کند، ما را در سرعت دادن به انرژی، وارد می کند، و ما را قادر می سازد تا جوهره و طبیعت حقیقی خودمان را ببینیم. شاید هنگامی که ببینیم، بخاطر بسپاریم و هشیار شویم که حقیقتا چه کسانی هستیم، بشریت نهایتا بتواند بعنوان یک تن واحد از یک مرحله (تلاش برای) بقا به یک مرحله از کامیاب شدن و موفق شدن حرکت کند.

 

از: https://goo.gl/3HNEZY