جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد فرشته ای 117


عدد 117، یک تایید است تا بپا خیزی. تاییدی است از باورهایت که در جهت درست بطرف سرنوشتت هستی.

عدد 117 از 1 و 11 و 7 تشکیل شد است:

عدد 1 ، در اینجا، نشانی از اتحادی است که بین افکارت و کسی که هستی، وجود دارد.

عدد 11 ، نشان آن است که تو برای کارهای بزرگتری اینجا هستی! تنها چیزی که تو را عقب میکشد، ترس تو از ناشناخته ها و ترس تو از اشتباه احتمالی یا از شکست احتمالی است. باید بیاموزی تا به خودت اعتماد کنی و باور داشته باشی که می توانی موفق بشوی. همچنین بخاطر داشته باش که فرشتگانت مراقب تو هستند تا کمکت کنند و راهنمایی ات کنند. فرشتگانت تو را به سرنوشت روحت هدایت می کنند.

عدد 7 ، به ویژگیهایی مانند روشنفکری معنوی، بیداری روح، خِرد عمیق و تواناییهای سایکیک، پیوند خورده است. این عدد اینجاست تا یاداوری کند که چقدر هدایای الهی معنوی به تو داده شده است. فرشتگان دارند می گویند که هر چه که لازم داری تا اهداف بزرگتری را کسب کنی را داری.

عدد فرشته ای 117 نشان می دهد که فرشتگان دارند شما را تشویق می کنند تا به مسیرتان و کار نیکی که در زمان حال در آن مشارکت دارید، ادامه بدهید. این تداوم، درب های بیشتری را برای شما برای ادامه انجام کار های نیک باز خواهد کرد. این یک وظیفه دلهره آور بنظر می رسد. اما هنگامی که نسبت به فراخوانهای فرشته ای که بسوی شماست، مثبت باقی بمانید، فرشتگان تضمین می دهند که آنها هر کاری را امکانپذیر خواهند کرد. در هر حال، شما باید برای ادامه مسیر، یک تصمیم آگاهانه بگیرید.


از: https://www.sunsigns.org/angel-number-37-meaning