جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۹

کار خدمت رسانی: کریستال عظیم آتلانتیس

 

همانطور که احتمالا می دانید کریستال عظیم آتلانتیس یک کامپیوتر و ژنراتور پیشرفته بود و در زمان سقوط آتلانتیس به درون مرکز مثلث برمودا سقوط کرد. از آن زمان از نظر انرژیکی خاموش شده بود. این کریستال بزرگ همچنین یک پورتال و دروازه بسیار بسیار قدرتمند است که برای ده هزار سال توسط اژدهایان آب محافظت شده است، و تنها بعضی اوقات هنگامی که کنسول بین-کیهانی به استفاده از آن نیاز داشته، برای استفاده روشن شده است.

در سال 2015 فرکانس زمین تا چنان سطحی بالا رفت که این کریستال عظیم اجازه یافت تا دوباره فعال شود. اژدهایان کار حفاظتی شان در اطراف این کریستال را رها کردند تا حداکثر قدرت نورش برای یکبار دیگر روشن و نورانی کردن زمین، در انفجار نور، تابان شود. این اتفاق بطور عظیمی به صعود سیاره مان شتاب داده است.

با اینحال، یکی از مدرسین در بنیاد دایانا کوپر، ژاکلین مری پایپر، توجه مرا به این حقیقت جلب کرد که این کریستال بزرگ اندکی اما بطور مشخصی خارج از همترازی قرار دارد.

هنگامی که بررسی کردم فهمیدم که همتراز کردنش لازم است و سپس راهبر روح از مدرسین بنیاد دایانا کوپر درخواست کرد تا این همترازی را انجام بدهند. این لایتوورکرهای آموزش دیده و قدرتمند کارشان را با تاثیر بسیار انجام دادند.

اکنون فقط کاری به باریکی عرض مو باقی مانده و همترازی نهایی توسط لایتوورکرها در هر مکانی از زمین که هستند تکمیل خواهد شد. اکنون من از شما درخواست دارم تا هر تعداد از شما که می تواند بر این تنظیم ظریف متمرکز شود تا این کریستال عظیم بتواند پتانسیل نیرومندش را به کمال برساند و نورش را بر و در هر قسمت کوچک از سیاره مان بریزد. این برای تضمین این لازم است که زمین از نظر انرژیکی برای سال 2032 آماده است، زمانی که هر سیاره، هر ستاره، هر صورت فلکی و هر کیهان می باید به فرکانس از قبل تعیین شده اش برسد. 

آیا لطفا با انجام تصویر سازی بعدی با نیت خالص و تمرکز، در این کار مشارکت می کنید؟

 

از: دایانا کوپر - http://www.dianacooper.com/diana-coopers-july-newsletter-2