جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نامه ها بسوی خد.ا.وند


چند دلیل مهم برای نوشتن نامه به سوی خد.ا.وند و نیروهای متعالی:

شفاف نگهداشتن ذهن - خیلی وقتها وقتی شرایط را روی کاغذ می آوریم همه چیز برای خودمان روشن می شود گرچه نیروهای معنوی هم نور و انرژی الهی را بیشتر برایمان جاری می کنند.

رسیدن به آرامش درونی - وقتی می نویسیم گویی خواسته یا ماجرا را برای کسی تعریف کرده ایم و این باعث تخلیه احساسی و آرامش درونی ما می شود.

در حین نوشتن خیلی وقتها به شواهد جالبی از طرح خد.ا.وند و اقدامات خد.ا.وند در گذشته و حال برمی خوریم و با وضوح بیشتری شرایط را الهی می بینیم.

اجازه می دهیم تا خد.ا.وند دوست ما باشد، بلکه صمیمی ترین دوست ما باشد.

جایی که ترس باشد، عشق هرگز مجال حضور نخواهد داشت و جایی که عشق باشد ترس راهی ندارد، پس بگذارید تا عشق باشد.

پس ترس از خد.ا.وند را رها می کنیم و عشق و اعتماد و ایمان را جایگزین می کنیم.

دریافت کردن پاسخ چه تحقق خواسته مان باشد چه آنطور که میل داریم خواسته محقق نشود، در هر صورت ما را شگفت زده می کند. هم ایمان ما به نیروهای معنوی بیشتر می شود و هم راه را راحت تر پیدا می کنیم. و هم رسالت الهی زندگی مان کم کم برایمان روشن تر می شود.


✥ همیشه می شود که نامه ها رو برای استادان معنوی و راهنمایان معنوی و فرشته ها با اسامی عام یا خاص بنویسیم.

ولی تاکید بر این هست که مستقیما برای خد.ا.وند نامه رو بنویسیم.

اگر از فرشته ها و راهنمایان و استادان معنوی یاد کنیم منظور همین اسامی کلی و عام هستند. چون نامه نوشتن به فرشته ها نیازمند ورود تخصصی به حوزه فرشته شناسی و نامه نوشتن به استادان و راهنمایان معنوی هم نیازمند ورود تخصصی به مبحث استادان و راهنمایان معنوی هست.

موجودات متعالی و روح های متعالی هیچوقت تنهایی کار نمی کنن و مثلا اگه شما نامه رو خطاب به راهنمایان معنوی جهت شفا و سلامتی نوشتین، فرشتگان شفا از جمله یوریئل و رافائل هم وارد کار خواهند شد.

اتفاق مهمتری که می افتد این هست که خطاب شما با منشا جهان هستی و نیروهای متعالی هست.

همه ما آگاه هستیم که همه موجوداتی که نادیدنی هستند، لزوما متعالی و مثبت نیستند حتی ارواح برخی از درگذشتگان نَسَبی خودمان. بنابراین حائز اهمیت هست که درخواست مان با ذکر نام خد.ا.وند و فرشته های محافظ حفظ بشود و مسیر انرژی آن تا آسمان ها محافظت شده باقی بماند و مسیر بازگشت پاسخ نیز محفوظ باقی بماند.

در کل در مورد نوشتن درخواست به نیروهای متعالی، نسبت به گفتن شفاهی درخواست ها، این وجه تمایز، از جهت محافظت بیشتر مسیرهای انرژی بطرف آسمان و بازگشت از آسمان بطرف شما، بارز است.


🌿 عنوان و متن نامه نوشتن به نیروهای معنوی

 

🌿 در بالای نامه، گیرنده نامه رو مشخص می کنیم:

 

خد.ا.وند

موجودیت الهی

مادر الهی و پدر آسمانی

فرشتگان الهی

استادان معنوی

راهنمایان معنوی

 

🌿 متن نامه

اگر نامه رو می خواهید سرگشاده بنویسید، هر چیزی که اگر دوستتان پیش روی شما بود به او می گفتید را برای خد.اوند و نیروهای متعالی با زبان عامیانه روی کاغذ بنویسین. درد دل کنین. گله یا شکایتی هست مودبانه و در توجه به عشق الهی، بنویسین و در پایان برای برون رفت از این مسئله یا شرایط، چه از نظر فیزیکی چه از نظر انرژیکی چه از نظر احساسی، که براتون بوجود اومده، طلب یاری و گشایش الهی بکنید.


🌿 یک نوع متداول دیگه هم توسط غالب اساتید پیشنهاد شده، و اون استفاده از کلمه "سپاسگزارم" در ابتدای جمله هست. بدین صورت که:

 

خد.اوندا

فرشتگان الهی

سپاسگزارم که ........

 

در این نوع جمله بندی، جملات را بهتر هست که با افعال ماضی نقلی (مانند شده است) به پایان برسانید. در واقع اتفاق مثبتی رو که در خواست داریم فرض می کنیم که انجام شده است و از این بابت سپاسگزار هستیم.


🌿 یک روش کارگشا برای نوشتن درخواست به سوی نیروهای متعالی، استفاده از کلمه "گشایش" یا "کارگشایی" در ابتدای درخواست است. مثلا:

 

خد.ا.وندا

راهنمایان معنوی

فرشتگان الهی

گشایش برای انجام شدنِ .....


وقتی که می خواهید نامه ای بنویسید،

🌿 اسم فرد مورد نظرتان چه خودتان باشید چه کس دیگر،

به این صورت بنویسید:

کارگشایی برای انجام شدنِ ............. برای ...... ........... (نام و نام خانوادگی) فرزند ..... و ...... 

اگر نام پدر و مادر فرد بهر دلیل قابل ذکر نیست از "شماره ملی" یا "شماره شناسنامه" یا "شماره موبایلی که باسم خود فرد است" برای اشاره مستقیم به او استفاده کنید.

 مثلا:

کارگشایی برای انجام شدنِ ............. برای ...... ........... (نام و نام خانوادگی) با شماره شناسنامه/شماره موبایل .....

🌿 بجز برای خودتان و پدر و مادر و خواهر و برادر و فرزندتان اگر زیر 16 سال است، برای کس دیگری نامه بسوی نیروهای متعالی و خد.اوند برای درخواست کردن را ننویسید.

اگر نیاز هست به خود فرد یاد بدهید که خودش نامه اش را بنویسد.

🌿 در صورت موارد اورژانسی، که فرد نه میتواند نامه نوشتن را یاد بگیرد نه امکان نوشتن رادارد، می توانید نامه درخواست بسوی نیروهای متعالی را بنویسید ولی بهیچوجه نامه را نگه ندارید و بلافاصله بعد از نوشتن آن، نامه را به عنصر فعال کننده ی آتش بسپارید و خاکستر نامه را در خاک تمیز دفن کنید.

🌿 اگر میتوانید، برای جذب انرژی الهی به درخواست و نامه قبل از سوزاندنش به آن نیم ساعت ریکی یا پرانا ارسال کنید.

🌿 برخلاف قانون جذب (در این تکنیک)،

اگر نامه هایتان را در جعبه آرزوها بر روی آنتاکارانا ها میگذارید

احتیاجی به دو بار نوشتن نامه یا هر روز نوشتن یک نامه یا 21 روز نوشتن نامه ها وجود ندارد.

نامه تان را یکبار بنویسید و در جعبه آرزوها بر روی آنتاکارانا ها بگذارید.

بهتر است حداقل هفته ای یکبار به مدت سی دقیقه به جعبه آرزویتان پرانا یا ریکی ارسال کنید.

بهتر است هفته ای یکبار، درخواست هایتان را اسکن و چک کنید. نامه ها و درخواست هایی که دچار انباشت انرژی شده اند یا انرژی لازم را کامل دریافت کرده اند و یا (اگر برای محقق شدن درخواست تان تاریخ تعیین کرده اید) موعد تاریخ آنها فرا رسیده است، را به نیروی فعال کننده ی آتش بسپارید و خاکستر نامه ها را در خاک تمیز دفن کنید.

اگر به طبیعت مرتفع مانند کوهها و دره ها دسترسی دارید، به جای دفن کردن خاکسترشان، می توانید خاکستر نامه ها را به عنصر هوا (باد) بسپارید.

اگر خواسته تان به هر یک از دلایل گفته شده می باید به نیروی آتش سپرده شود، ولی خواسته تان محقق نشده یا کامل محقق نشده است، قبل از سوزاندن نامه فعلی، نامه جدیدی را دوباره (با تاریخ جدید یا بدون تاریخ) بنویسید. نامه جدید را در جعبه آرزوها بگذارید و نامه قبلی را به نیروی فعال کننده ی آتش بسپارید.


جعبه آرزوهای شما می تواند هر جعبه ساده و تمیزی باشد.

از همان هنگام که تصمیم میگیرید که از این جعبه ساده تمیز برای قرار دادن آرزوها و نامه هایتان استفاده کنید، این جعبه، جعبه آرزوهای شماست.

اگر همسوئی های ریکی را دریافت کرده اید، احتمالا با جعبه آرزوهای ریکی یا ریکی باکس آشنایی دارید.

هر جعبه آرزوهایی که بر روی آنتاکارانا ها گذاشته شود، قابلیت جذی انرژی الهی و رساندن درخواست ها و نامه ها با نیروهای الهی را دارد.

فرق جعبه آرزوهای معمولی با ریکی باکس در این است که هیلر ریکی به جعبه آرزوهایش ریکی نیز ارسال می کند.

ارسال پرانا و ریکی به جعبه آرزوها، به فرایند تقویت انرژی ها و ارسال درخواست ها به بُعد های متعالی و دریافت پاسخ از بُعدهای متعالی به فرد، سرعت و قدرت بیشتری می بخشد.

نوشتن نامه برای درخواست کردن، بصورت سپاسگزاری یا طلب کارگشایی با نوشتن نامه برای خد.ا.وند برای درددل کردن یاتوضیح دادن وقایع روزانه مانند دفترچه خاطرات، متفاوت است.

در مورد درخواست ها، نامه ها را حداقل هفته ای یکبار باید اسکن و بررسی کنید تا اگر انرژی در آنها انباشته شده یا موعد آنها رسیده، آنها را بسوزانید.

ولی در مورد دفترچه خاطراتی که حرف های دلتان را برای خد.ا.وند و اساتید معنوی و فرشته ها می نویسید، مادامی لزومی برای چک کردن و سوزاندن نوشته ها وجود ندارد. اینکه تا چه زمان این نوشته ها را نگه دارید به خودتان بستگی دارد.

اگر اهل نوشتن هستید در جعبه آرزویتان جایی برای دفترچه حرف های دلتان بسوی خد.ا.وند باز کنید.

می توانید مانند دوران نوجوانی متن های بلند بنویسید و تمام اتفاقات روزانه و احساسات پنهانتان، از عشق های بازگو نشده، غرور های بامزه، عصبانیت ها یا دلشکستگی هایتان، را با خد.ا.وند و نیروهای متعالی درمیان بگذارید.

یا می توانید فقط در حد یک پاراگراف یا حتی در حد یک جمله، اتفاق مورد نظرتان یا کلا احساسی که آنروز داشته اید یا احساسی که در پایان روز داشته اید را با خد.ا.وند و فرشته ها و اساتید مقرب، در میان بگذارید.

مهم نیست که خودتان درباره خودتان چه فکر می کنید و مهم نیست که چقدر دارید خودتان را قضاوت می کنید .... افکار محدود کننده را رها کنید و با قلبی سرشار از عشق الهی، برای خد.ا.وند بنویسید.

اجازه بدهید با کلماتتان، احساستان آزاد شود. خشم ها وناراحتی هایتان را با خد.ا.وند و نیروهای متعالی مطرح کنید. علت ناراحتی هایتان را مطرح کنید. و اتفاقات رخ داده و تجربیات ناراحت کننده را رها کنید. بگذارید گذشته، گذشته باشد.


در مورد درخواست ها، توصیه شده که خواسته ها را روی برگه های جدا از هم بنویسیم و برگه ها را در درون بسته یا جعبه ای محفوظ قرار دهیم.... جعبه آرزوها یاریکی باکس.

البته فکر می کنم می توانید به این جعبه، جعبه مقدس پرانا، یا جعبه فرشته ای، یا حتی جعبه پری های کوچک (faerie - fairy) نیز بگویید.

چرا که نیروهای متعالی، هیچوقت تنها کارنمی کنند. هر جا نور باشد، نیروهای مقدس و متعالی همگی دوست دارند آنجا باشند.

در بحث قانون جذب و همچنین در ریکی به جعبه آرزوها یا ریکی باکس بعنوان نگهدارنده نامه ها، اشاره شده است.

در ریکی این جعبه آرزوها به ریکی باکس معروف است. و به جعبه آرزوها ریکی هم ارسال می کنند.


انتخاب بسته یا جعبه برای نگهداشتن خواسته ها و آرزوها، چند مزیت مهم دارد:

💝 جذب نیروی ناخودآگاه فردی و فراخوان ناخودآگاه متعالی جهان هستی

💝 متمرکز کردن نیروی ناخودآگاه فردی و فراخوان ناخودآگاه متعالی جهان هستی و فراخوان ذهن متعالی جهان هستی

💝 جذب و فراخوان کردن فرشته ها و نیروهای فرشته ای و پری های کوچک (faery - fairy)؛ و وقتی که فرشته ها نزد شما می آیند دقیقا می دانند برای یافتن خواسته هایتان کجا را بگردند.

💝 فراخوان کردن نانرژیهای الهی جذب انرژی های الهی و متمرکز کردن انرژیهای الهی

💝 فعال کردن نور های الهی برای خواسته ها و به جریان انداختن نور الهی


برای نگهداشتن نامه ها به خد.ا.وند و نیروهای معنوی

📦 بهتر است از جعبه های چوبی یا مشتقات چوب مثل مقوا استفاده کنید. جدا از اینکه گفته می شود، پری هایی که با درختان هستند با چوب هستند، محافظت کننده از درخواست های شما در مقابل انرژیهای شر و ناپاک هستند، چوب خودش به تنهایی خاصیت حفظ انرژی را دارد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

📦 قوطی فلزی، مثلا قوطی های فلزی چای، نیز بسیار مناسب هستند.

🌈 چوب با فلز متفاوت است و هر کدام در کار کردن با انرژیهای الهی و نور های الهی خواص جداگانه ای دارند. اگر نمیدانید جعبه آرزوها یا ریکی باکس تان را از چوب یا فلز باشد، برای انتخاب از شهودتان استفاده کنید. ببینید احساس شما کدام را بهتر می پذیرد، همان را انتخاب کنید.

🌸 بسیاری اساتید بزرگ، استفاده از سمبل ها و نماد های آنتاکارانا (آنتاهکارانا)، برای جذب انرژیهای متعالی و نورهای الهی و جذب راهنمایان معنوی و پاکسازی انرژیهای منفی، را توصیه می کنند.

از آنتاکارانا ها بصورت برگه های پرینت گرفته شده می توانید استفاده کنید، و آنها را در زیر جعبه آرزوهایتان قرار دهید. اگر می خواهید آنها را در درون جعبه آرزوها قرار دهید، برگه های را بهتر است طوری بگذارید که سطح داخلی تمام جعبه را بپوشانند.

آنتاکارانا ها خواص بسیار و متعددی دارند. می توانید از آنها برای فعال کردن انرژی الهی برای محراب ریکی/پرانا/هیلینگ/فرشته ای تان استفاده کنید. یا حتی از آنتاکارانا ها بصورت پیکسل برای همراه داشتنشان با خودتان یا وسایل مهم تان استفاده کنید.

تاثیرگذار ترین علت ها برای روی کاغذ آوردن درد دل ها و نامه ها بسوی خد.ا.وند و نیروهای متعالی:

روی کاغذ آوردن حرفهای درونی و خالی شدن ذهن از درگیریهای فکری

رها کردن آنچه در گذشته بوده و سپردن گذشته به خد.اوند و نیروهای متعالی و ایجاد فضا برای اینکه خد.ا.وند تا بر روی گذشته و اتفاقاتی که شما بدون نیروهای متعالی به آنها دسترسی ندارید، کار کند.

پذیرفتن آنچه اتفاق افتاده از درد و غم و حتی شادی، دوری از عزیزان، چالش های زندگی و .... و در واقع افزایش قدرت پذیرش

 

آزاد شدن روح

یکی شدن روح و جسم با ذهن برای حرکت بسوی آینده

هر آنچه نوشته می شود، نور و انرژی و فرکانس مختص خودش را دارد. وقتی این نور و انرژی و فرکانس از نور و انرژی و فرکانس منحصر بفرد شما در قالب کلمات و خصوصا نوشتار برای جهان هستی مخابره می شود، گیرنده های متعالی پیام شما، که در بُعدهای نامحسوس و بالاتر جهان هستی حضور دارند، با فرکانس فردی شما برای شما فعال می شوند.

از آنجا که آنها همه چیز را از بالاتر می بینند، می توانند تشخیص بدهند که گره ها کجا هستند و یا کدام قسمت از حیات در مورد مسئله پیش آمده نیاز به هیلینگ و شفا با نور و انرژی الهی را دارد. پس وارد عمل می شوند.

هر چه قلبتان از کدورت و کینه خالص تر باشد، مسیر نور و انرژی ای که آنها در جهت مسئله و مشکل شما برایتان می فرستند، باز تر خواهد بود. و هر چه قلبتان نیاز به پاکسازی بیشتری داشته باشد، اولویت اول آنها در ارسال انرژی ونور برای پاکسازی قلب شماست.


خیلی وقت ها معجزات در زندگی ما توسط پری های کوچک () اتفاق می افتد. پری های کوچک در زمره فرشتگان (Angel)، محسوب می شوند ولی بر خلاف فرشتگان (Angel) که محل اقامت آنها در آسمان و در بُعدهای بسیار بالاست، پری های کوچک در زمین و در بُعدهای بسیار نزدیک به بُعد فیزیکی اقامت دارند. بر خلاف فرشتگان، آنها ضمیر و اِگو دارند. یعنی کمی غرور دارند، ممکن است عصبانی بشوند، دلشان می تواند بشکند، و .... درست مانند بچه ها. پری کوچک کارتن پیتر پَن را بخاطر دارید؟

 

اگر دوست دارید می توانید در محراب نور و انرژی تان، خواه نماد های ریکی، یا پرانیک، یا هیلینگ یا فرشته ها در آن غالب و برجسته باشد، از نماد های پری های کوچک برای جذب آنها به زندگی و کمک گرفتن از آنها در براورده شدن خواسته هایتان استفاده کنید. پری های کوچک، در عمق آرامش جنگل زندگی می کنند. پس محراب تان در جایی باشد که آرامش خوبی دارد. و جریان انرژی های منفی درآنجا به حداقل برسد. مثلا گذاشتن تلفن در کنار محراب تان مناسب نیست چرا که هر فردی که از طریق تلفن با شما ارتباط برقرار می کند درواقع انرژیهای او به داخل خانه شما تا حدی راه می یابند.

 

پری های کوچک و زیبا، با غبار درخشان پرانایی شان، غالبا در اعماق جنگل ها و در کنار درختان کهنسال زندگی می کنند.

اگر می خواهید می توانید برای داشتن توجه و انرژی آنها بسوی محراب تان، تکه ای از شاخ و برگ افتاده از درختان کهنسال جنگل را بردارید و در محراب تان قرار بدهید.


برای داشتن تکه ای از درختان، هرگز به درختان آسیب نزنید.

برای باور داشتن چیزی که وجود ندارد، نیاز دارید اول باورش کنید تا بوجود بیاید ....

چون ذهن اینگونه خلق می کند .

اما برای باور داشتن چیزی که وجود دارد، مانند فرشتگان و پری های کوچک، نیازی ندارید تا اول باورش کنید .... از خودش بخواهید تا خودش را به شما نشان بدهد، نشانه ای به شما بدهد، در خواب یا بیداری .... باور داشتنش را از خودش طلب کنید!

اولین قدم، هم حرف زدن با آنها و ابراز کردن درون خودتان است ....

نوشتن نامه تان برای فرشته ها را بیش از این به تاخیر نیندازید!

برای هر موضوع کوچکی که موجبات نگرانی شما شده یا هر آرزوی بزرگ و محالی می توانید برای نیروهای متعالی، موجودات نور، فرشتگان الهی، راهنمایان معنوی، اساتید معنوی، نگهبانان الهی، وزیران شفا، راهبر های نور، یا حتی خود خد.ا.وند، نامه تان را بنویسید.

بر خلاف قانون جذب (در این تکنیک)، اشکالی ندارد اگر آنچه باعث ناراحتی و نگرانی شما شده است را برای نیروهای متعالی و هر نیرویی که مخاطب شماست، بازگو کنید .... چون اولین قدم برای رهایی از مشکلات و مسائل، جذب خواسته های مثبت نیست، بلکه رها کردن و سپردن مسائل به دست نیروهای متعالی است. گره ها را نیروهای متعالی می توانند باز کنند و انرژی های الهی و نور الهی را موجودات متعالی الهی جاری خواهند کرد.

به خِرد متعالی موجودات الهی و فرشتگان، اعتماد کنید و بگذارید مسائل را، همانگونه که آنها از بالا می نگرند، در گشایش الهی در نور و انرژی الهی به برکت الهی و حفاظت الهی ملحق سازند.

هنگامی که مسائل را بدست نیروهای الهی می سپاریم، خود بخود قانون جذب برای جذب انرژی الهی و نور الهی فعال می شود ولی نه وابسته به ذهن محدود و قضاوت کننده ی ما بلکه در خِرد و عشق بی منتهای الهی در برکت پایان ناپذیر الهی ... در حفاظت بی قید و شرط الهی از ذات الهی شما و عزیزان شما.

مهمترین اتفاق در نوشتن نامه بسوی نیروهای متعالی، حذف چرخه های کوچک و چرخه های منفی ای است که در قانون جذب، بخاطر کارماهای پاکسازی نشده یا دارما های انجام نشده (بخش منفی قانون جذب)، فعال شده اند و بسیاری اوقات بخاطر قضاوت کردن خودمان توسط خودمان، در جریان هستند. 

نیروهای متعالی با اجازه ای که از قلب شما دریافت می کنند، سریعا وارد عمل می شوند، و ازآنجا که همه چیز را دارند از بالا نگاه می کنند و بر همه گره ها ی دور و نزدیک اشراف دارند، می دانند نور الهی وانرژی الهی را دقیقا کجا جاری سازند و فورا اقدام می کنند.

تردیدی نداشته باشید که مدت زمان کوتاهی بعد از نوشتن نامه هایتان حتی اگر تحقق کامل خواسته تان را تجربه نکنید، معجزات و گشایش های الهی  فرشته ای نابی را تجربه خواهید کرد که سرتاسر وجودتان را از عشق الهی و از شادی الهی لبریز خواهد ساخت.

به هر دلیلی اگر نمی توانید نامه تان را بنویسید، هر آنچه را که می خواهید بنویسید، شفاهی بیان کنید.

اگر کسی صدای شما را نمی شنود با اطمینان قلب با صدای بلند، مسائل و مشکل ها را بازگو کنید و درخواستتان را صادقانه بیان کنید.

اگر کسی صدای شما را می شنود تا حد امکان آرام و یا در دلتان حرفتان را بازگوکنید.

💚💟💌 برای ارسال نامه ی شفاهی بسوی آسمان و نیروهای متعالی، بهتر است حتی الامکان، در کنار محراب فرشته ای تان یا محراب عشق/ریکی/پرانیک/هیلینگ تان، نامه شفاهی تان را به نیروهای متعالی بسپارید.

برای هر مسئله ای که از توان ما خارج است یا برای محقق شدن به اجازه الهی نیاز دارد، رو بسوی نیروهای متعالی و الهی داریم.

پس در نوشتن و بازگو کردن یا بیان کردن شفاهی نامه تان، تردید نکنید .... نه در مورد مسائل و مشکلاتی که حل شدن شان بنظرتان غیرممکن میرسد نه در مورد طلب گشایش برای  محقق شدن آرزوهایی که در ذهن شما محال بنظر میرسد و نه در مورد گشوده شدن بالهای حفاظت الهی بر هر برکت الهی که بر شما و بر عزیزانتان جاری شده و دوست دارید محفوظ بماند.

حتی در مورد بازگو کردن مسائلی که انجامش در توان شماست نیز تردید نکنید. نیازی نیست تا کارهایی را که نیروهای الهی براحتی می توانند در حداقل زمان انجام بدهند، با مشقت فراوان در طی مدت زمان طولانی و در تنهایی بانجام برسانید.

نیروهای الهی، از اینکه همگام با شما بشوند و در کارها و گشایش ها یاری تان کنند بسیار خوشنود خواهند بود، و رسالت الهی آنها به آنها این اجازه را داده است.

فراخوانی نیروهای الهی و همگام شدن نیروهای الهی در زندگیتان با شما و سپردن مسئولیت تحقق گشایش های مادی الهی و گشایش های معنوی الهی، نه تنها خدشه ای به رسالت الهی شما وارد نمی کند بلکه سرعت تحقق رسالت الهی شما  را بسیار بسیار بالا خواهد برد.


💌✉📩📨📮

با نوشتن نامه ها بسوی خد.ا.وند و بسوی نیروهای آسمان

در قلمرو آسمان وارد شوید

و کم کم آرامش معنوی الهی و آرامش فرشته ای و شادی الهی را

در سرتاسر وجودتان لمس کنید.


برکت باد