جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

ترجمه لیریکز - Andrea Bocelli - La Voce del Silenzio


Andrea Bocelli - La Voce del Silenzio

آندره.آ بوچِلّی - صدای سکوت

زبان اصلی: ایتالیایی

 

می خواهم کمی تنها بمانم تا فکر کنم .... خودت میدانی

و در سکوت شنیده ام ، صدایی از درون خودم را

و چیزهای بسیاری که فکر می کردم که تا حالا مرده باشند، زنده شدند

و کسانی که بسیار عاشقشان بودم، از دریا ی سکوت مانند یک موج بازگشتند در جلوی چشمانم ...

و آنچه که دلم برایش تنگ می شود .... در دریا ی سکوت ..... خوب می دانی که دلم بسیار برایش تنگ می شود

چیزهایی در سکوت هست که هرگز توقع بودنشان را نداشتم

صدایی می خواهم ....

و ناگهان، آگاه می شوی که سکوت، چهره چیزهایی است که گمشان کرده بودی

و تو را حس می کنم عشقم

تو را در قلبم حس می کنم

داری جایگاهی را باز می یابی و احیا می کنی که هرگز از دست نداده بودی

که هرگز از دست نداده بودی

که هرگز از دست نداده بودی

می خواهم کمی تنها بمانم

برای اینکه فکر کنم، خودت میدانی ....