جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

ترجمه لیریکز - Sarit Hadad - Sheyishmeu Oti

 

Sarit Hadad - Sheyishmeu Oti

سریت حداد - تا مرا بشنوند

زبان اصلی: عِبری

 

تا مرا بشنوند که تنها تو برای من هستی که چگونه عشق ورزیدن را می دانی

بگذار مرا بشنوند که تو واقعی هستی

من همه این راه را می روم

اکنون همه دنیا ساکت می شود

من دارم آهنگی را از عمق قلب می خوانم

اکنون همه دنیا ساکت می ماند

بگذار تا احساس با قدرت همه چیز را بر عهده بگیرد

اکنون همه دنیا مست است

تو دستت را بالا می آوری و درخواست میکنی

اکنون تو با من هستی و داری می رقصی

همه چیز با تو معنا پیدا می کند

من از خد.ا.وند سپاسگزارم که گذاشت عاشق تو بشوم

بگذار تا مرا بشنوند که تنها تو برای من هستی که چگونه عشق ورزیدن را می دانی

بگذار مرا بشنوند که تو واقعی هستی

من همه این راه را می روم

 

اکنون همه دنیا ساکت می شود

من دارم آوازی از عمق قلب می خوانم