جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

سوابق آکاشیک - منبع داده ها در بُعد پنجم

 

سوابق آکاشیک، هر اطلاعاتی که می توانستیم آرزویش را داشته باشیم، درباره ذات الهی روح و روان، درباره رسالت روح، درباره هدایا و استعدادهای الهی مان، و درباره مسیر رشد و تکامل معنوی مان، را به ما عرضه می کند.

 

از: آندره.آ هِس - https://goo.gl/UObf50


سوابق آکاشیک یک منبع داده انرژیکی در بُعد پنجم هستند.

برای ما بمنظور دریافت هر چیز مفیدی از همه سوابق آکاشیک، اطلاعات انرژیکی محفوظ در بُعد پنجم باید به درون اطلاعات انرژیکی بُعد چهارم، فرمت ذهن، ترجمه بشوند، تا بتوانیم عینا ذهن مان را در اطراف آنها وارد کنیم.

زبان - و تصاویر بصری گاه و بیگاه – ابزارهای چندین بُعدی هستند که بسته به اینکه شهود تان برای شما چگونه کار می کند، این فرایند را امکانپذیر می کنند.

شهود ما با حالت های ارتعاشی درون سوابق آکاشیک نسبت به حالت های ارتعاشی ای که ما با کلمات، مفاهیم یا تصاویر معین پیوند می دهیم، تطبیق می یابد .... و سپس، در انتها ما "اطلاعاتی" را دریافت می کنیم که می توانیم بفهمیم و استفاده اش کنیم.

اول از همه، ما باید درک کنیم که مفاهیم ذهنی معین از نظر بُعد پنجم، وجود ندارند.

اما مهمتر از همه .... زمان خطی در سوابق آکاشیک وجود ندارد.

پس اگر سوالاتی در مورد زمانبندی دارید، شهودتان باید بر چارچوب زمانی ذهنی شخصی شما رسمش کند تا جواب این سوالات را بدهد.

برای مثال، شما مفهوم ناصحیحی از اینکه چیزی چقدر ممکن است طول بکشد دارید – بخاطر فکر آرزومند یا فقدان یک تجربه یا ... – بعد، این ناصحیحی در اطلاعاتی که دریافت می کنید بازتابانده می شود.

بطور مشابه، اگر متقاعد شده اید که چیزی "هرگز" اتفاق نخواهد افتاد، سوابق آکاشیک نمی توانند با شما بحث و جدل کنند!

مهمترین جنبه درستی و صحت سوابق آکاشیک، چارچوب ذهنی مرجعی است که ما برای تفسیر این سوابق فراهم می آوریم. و متاسفانه، اغلب ما حتی از چارچوب ذهنی مرجع آگاه نیستیم و خبر نداریم، یا نمی فهمیم که کدام مفاهیم بسادگی هیچ ارتعاش و رزونانسی در سطح بُعد پنجم ندارند.

هر چه چارچوب و قالب مرجع مشخص تر و خاص تر باشد .... اطلاعاتی که از سوابق آکاشیک دریافت می کنیم خاص تر و مشخص تر هستند.

از طرف دیگر، یک چارچوب ذهنی مبهم، برای آنچه عملا در سوابق آکاشیک هست، و اینکه این اطلاعات چگونه برای ما سودمند هستند، تنها به خواندن مبهم سوابق آکاشیک منتج خواهند شد.

و نهایتا، پرتو افکنی مفاهیم بُعد چهارم بر ذات و جوهره بُعد پنجم از سوابق آکاشیک، تنها عدم درستی و صحت را ایجاد خواهد کرد.

 

از: آندره.آ هِس - http://www.soulrealignment.com