جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

نومرولوژی - 11:11 / 1111 (از دو منبع)

 

دیدن 11:11 بر یک مبنای منظم چه معنایی دارد؟

 

حقیقت مهم اینست که 11:11 همیشه تفسیری بدنبال خودش دارد. هیچ پاسخ "صحیح" یا "غلط" در جواب این سوال که "دیدن 11:11 برای شما چه معنایی دارد؟" وجود ندارد. چون معنی دقیق 11:11 بستگی دارد به چیزی که درست قبل از دیدن 11:11، در زندگی شما در حال رخ دادن است، چیزی که شما دارید بر آن کار می کنید، چیزی که راجبش دارید فکر می کنید یا چیزی که درست قبل از دیدن 11:11 داشتید ملاحظه اش می کردید.

به شما صادقانه می گویم... اولین بار که مرتب دیدن11:11 برایم شروع شد، نمی دانستم معنایش چیست اما شهودی احساس کردم که یک تمایز متعالی و معنوی عمیقتری نسبت به بقیه اعداد ساعت هست.

اکنون آموخته ام تا به فرشته ها متصل شوم، زمانی برای به مدیتیشن رفتن بگذارم و به معنای عمیقتر گوش فرا دهم هنگامی که 11:11 برایم ظاهر می شود، و اینکه خودم را راهنمایی فرشته ای و بینش و بصیرت حول زمان دیدن این اعداد تنظیم کنم. من می توانم تایید کنم که قطعا یک معنای عمیقتر حضور دارد وقتی که 11:11 را می بینید. 

اولین و احتمالی ترین معنی هنگام دیدم 11:11 این است: هشیاری و بیداری افزایش یافته!

11-11 تقریبا همیشه یک نشانه برای آگاه تر و هشیار تر بودن است! بعلاوه، با هشیاری و حضور، شما سپس می توانید خودتان را با معنای عمیقترش تنظیم کنید.

وقتی این عد را دیدید به چیزی که به آن در آن لحظه فکر می کردید توجه کنید.

11:11 همچنین می تواند یک فراخوانی از فرشته ها باشد تا به افکارتان توجه کنید و یک یاداوری است که افکارتان دارند بظهور میرسند... پس افکارتان را مثبت نگه دارید!

11:11 همچنین می تواند به این معنی باشد که فرشته هایتان با عشق، راهنمایی و فرکانس، در حال دستیابی به شما هستند،... با هشیاری و آگاهی، شما می توانید عشقشان و حضورشان را احساس کنید.

بنیاد ضروری برای کشف رمز لایه های دیگر معنای پنهان 11:11، آگاهی و هشیاری نسبت به این عدد و زمان است.

یکی از این موجودات ... راهنمایان معنوی و فرشته ها یا هر دو آنها، نزدیکتان هستند. 

فرشته ها و راهنمایان معنوی نزدیکتان هستند!

اغلب گفته شده که 11:11 یک دروازه مابین قلمروها است و واقعا حقایقی در این مورد وجود دارد.

حقیقت این است که این قلمروهای متعالی همیشه اطراف ما هستند .... اما هنگامی که 11:11 را می بینید اغلب این را متمایز می کند که راهنمایان معنوی تان و فرشته ها دارند تلاش می کنند تا با شما ارتباط برقرار کنند، و این عدد و زمان یک جور کارت فراخوانی برای بسیاری موجودات معنوی است.

هنگامی که 11:11 را می بینید این یک نشانه است و یک فراخوانی برای تماس مستقیم با نور و عشق الهی و فرشته هایی است که شما با آنها در وحدت هستید.

هنگامی که فرشته ها و راهنمایان معنوی در گوش تان نجوا می کنند تا به ساعت نگاه کنید ... درست در ساعت 11:11 ..... نفس عمیقی بکشید، ذهنتان را ساکت کند، و برای تنظیم شدن با پیامهایی که راهنمایان معنوی و فرشته ها برای شما دارند به درون بروید.

بیداری معنوی!

دیدن 11:11 یک دعوتنامه برای بیداری برای تجربه کرددن تصویر بزرگتر است. این از ان دست زنگ بیدار باش ها است تا با قلمرو های روح تنظیم بشوید و وحدتتان با همه ی زندگی شامل هر آنچه که در پشت حجاب توهم است، را تجربه کنید.

جلب شدن توجه به 11:11 بطور مرتب، غالبا توسط افرادی تجربه می شود که سفرهای معنوی شان را آغاز کرده اند، و یا نزدیک است که عازم سفر اکتشافی شان بشوند. اگر این تجربه برای شما آغاز نشده است، حقیقتی که در خواندن این مقاله است بدین معنی است که بزودی این تجربه برای شما هم آغاز خواهد شد.

شاید 11:11 یک کد است که به شما کمک می کند تا قفل های راز های ذهن ناخودآگاه را بگشایید و با کارهای عظیمتر جهان هستی و با رسالت صحیح تان و دلیل تان برای بودن در اینجا، همسو هم تراز شوید.

این یک فراخوانی است تا ارتعاشتان را بالا ببرید، به درون نورتان وارد شوید و شروع کنید بر رسالت زندگی تان از درخشش روشن، بودن بعنوان یک موجود معنوی قدرتمند که با مثال می آموزد و در دنیا تفاوت ایجاد می کند، کار کنید.  

وحدت!

دیدن 11:11 یک یاداوری است که شما با زندگی و هر آنچه که هست در وحدت هستید.

لحظه دیدن 11:11 یک فراخوانی بیدار باش و یک دعوتنامه آشکار برای گشودن قلبتان، بالا بردن ارتعاشتان و تنظیم شدن با این تجربه ی ارتعاشی متعالی از وحدت است.

زندگی ای در نور که اطراف شماست و وحدتتان را موجودیت الهی تجربه کنید.

بعلاوه، 11:11 یک یاداوری ارتعاشی است که گذشته، حال و آینده، اکنون در هم بافته شده اند، 11:11 به شما، اتصال درونی الهی نیروی واحد انرژی زندگی جاری در سرتاسر همه چیز را یاداور می شود.

11:11 نمایش دهنده ی شهود، خلاقیت، نبوغ، پالایش و تکمیل است. شاید 11:11 دارد کار می کند تا شما رابیدار کند تا این ویژگیها را در زندگی خودتان تجربه کنید.

11:11 نمایش دهنده ی یک فرصت برای بازتاباندن رسالت تان برای اینجا بودنتان است. این یک فراخوانی برای بازگشت به وحدت و تعادل است، تا توجه تان را جلب کنید و قدرتتان را با استاد کردن درسهای زندگی، مدعی باشید.

ساعت 11:11 است .... یک آرزو کن!

آیا هرگز شنیده اید که 11:11 دارای یک قدرت جادویی آرزو کردن است؟

حقیقتا، این همراستا و همسو با حفظ کردن افکارتان متمرکز شده بر افکار مثبت به سمت آنچه می خواهید بظهور برسد، است.

بیدار شو و آگاهانه کنترل خلق برکات در زندگی ات را به دست بگیر!

توجه کن، هشیار باش، و بدان که خیلی بیشتر از آنچه با حس های فیزیکی ما درک می شود، در حال جریان است. 11:11 یک یاداوری زیبا از همزمانی زمان حال است، هنگامی که از قلبمان پیروی می کنیم و در عشق در زندگی مان به سمت جلو حرکت می کنیم.

 

از: ملانی بکلر - https://goo.gl/vkVnJk

 


دیدن 11:11 بر یک مبنای منظم چه معنایی دارد؟

11:11 و حتی 111:111 شاید هنگامی ظاهر بشوند که شما در حال رفتن به درون یک بیداری معنوی عمده و عظیم هستید.

ظهور و بروز این اعداد در تجربه فیزیکی ممکن است اشاره به تغییر بزرگ در پیش رو دارد.

اعداد دارند می گویند: "توجه کن!"

 

از: http://in5d.com/1111-synchronicity-repetitive-numbers-and-their-meaning