جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۹

فرشته مقرب یوفیئل (Jophiel)

 

جوفیئل، به معنای "زیبایی خد.ا.وند"، "زیبایی الهی"، همچنین یوفیئل و تزوفیئل (ت.زو.فیئل) به معنای دیده بان خد.ا.وند و زوریئل (تزوریئل - ت.زو.ریئل) به معنای "خد.ا.وند، صخره ی من است" نیز خوانده شده است. او فرشته ی مقرب خِرد و عقل، فهم و قضاوت است. 

از: ویکی پدیا انگلیسی

 

جوفیئل اینجاست تا کمکمان کند، تا زیبایی درون هر چیزی که در اطرافمان است را ببینیم. رنگ او رز صورتی پررنگ است. تورمالین صورتی یا روبلیت صورتی می تواند به نزدیگتر شده به این فرشته کمکتان کند. او در متعادل کردن انرژی خانه و زندگی تان کمکتان می کند، افکارتان را پرورش می دهد و حفظ می کند و کمکتان می کند تا بر جوانب مثبت زندگی متمرکز شوید.

او همچنین از اشعه زرد یا دومین اشعه نور و خرد (اشعه قلب الهی) است. و بنابراین سنگ جواهر زرد رنگ نیز به اتصال به انرژی این فرشته کمک می کند. فرشته مقرب جوفیئل را برای ارتقای افکارتان به خِرد متعالی، فرابخوانید.

 

از: https://goo.gl/vVM2hn


در متون کابالا، نوشته شده که جوفیئل یک فرمانده بزرگ در بهشت است که 53 لژیون (ارتش) از فرشتگان را رهبری می کند، و همراه با زَدکیئل دو فرشته ای هستند که که به فرشته مقرب میکائل در جنگ علیه شر در قلمرو معنوی کمک رسانی می کنند.

جوفیئل فرشته حامی هنرمندان و متفکران است چون با حمایت او افکار زیبا را برای مردم به ارمغان می آورند. او همچنین بعنوان فرشته ی حامی افرادی که به یافتن شادی و شعف بیشتر برای گوش فرا دادن به زندگی شان، امید دارند، ملاحظه شده است.

جوفیئل با فنگ شوئی پیوند خورده است و کمک می کند تا انرژی خانه تان متعادل شود و محیط زندگی خانه تان را زیبا سازد. جوفیئل کمکتان می کند تا به هم ریختگی و درهم و برهمی را کاهش دهید.

 

از: https://goo.gl/JrN8zr