جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

نومرولوژی - اعداد 7 / 77 / 777

 

عدد فرشته ای 77 همچنان به شدت بر معنویت و شهود تمرکز دارد. هنگامی که این پیام خودش را بطور منظم به شما نشان می دهد، شما باید احساس غرور و افتخار کنید. این عدد فرشته ای، تصور می شود که پیام تبریک از رهبران معنوی تان باشد. آنها خرد شما را بازشناخته اند و احساس می کنند که شما در مسیر درست برای تکمیل کردن سرنوشت خودتان هستید.

عدد فرشته ای 77 نماد و سمبل یک ارتباط عمیق با دنیاهای معنوی و طبیعی (مادی) است. شما از هر وقت عادی دیگر، با انرژیهای جهانی، بیشتر تنظیم شده اید. بخاطر همین، در طی این دوره بطور طبیعی شهودی تر هستید. شما باید به غرایزتان اعتماد کنید و به تصمیماتتان اطمینان داشته باشید. در طی این دوره از زندگیتان، شما بسیار خواهید آموخت و احساس عظیمی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.

بعلاوه، ممکن است این زمان فوق العاده ای برای شما برای تمرین برخی لیدرشیپ ها و رهبری کردن ها باشد. احساس های زیرک و مشتاق و یکدلی رفیع شما از شما یک رهبر خردمند و دلسوز خواهد ساخت. شما در مکان فوق العاده ای هستید تا تصمیمات را بگیرید و انتخابهای شما، شما را به موفقیت هدایت خواهند کرد.

با آنچه گفته شد، اگر عدد فرشته ای 77 را میبینید، نباید اصرار بسیار زیادی بر موفقیت بگذارید. شما با کسب یک تعادل بزرگ بین قلمرو معنوی و دنیای طبیعی (مادی)، به این نقطه آورده شده اید. گذاشتن بیش از حد توجه بر موفقیت می تواند این تعادل را منحرف کند و مانع شما بشود.

در عوض، شما باید متمرکز بودنتان را حفظ کنید. به حرکت به سمت جلو بر مسیرتان با یک ذهن باز ادامه دهید. شما به سمت و جهت درست هدایت شده اید و تنها نیاز دارید تا این کار نیک را برای رسیدن به هدفتان حفظ کنید.

اگر قادر هستید تا این تعادل را حفظ کنید و نگهدارید، چیزهای خوب و نیک و خیر، راهشان به طرف شما را پیدا خواهند کرد. عدد فرشته ای 77 می گوید که کاری که بانجام رسانده اید بزودی پاداش و جایزه اش را دریافت خواهید کرد. شما قادر خواهید بود تا به بالاترین اهدافتان برسید و رسالت زندگیتان را تکمیل کنید.

 

از: http://www.sunsigns.org/angel-number-77-meaning

 

عدد 7-77-777 عدد معجزه است. اگر این عدد در زندگی شما خودش را به شما نشان می دهد در واقع باید منتظر یک اتفاق بسیار بسیار بزرگ در زندگی تان باشید.