جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

نومرولوژی - اعداد 1 و 3 و اعداد مخلوط از 1 و 3 (از چندین منبع)


اعداد فرشته ای تکراری – توالی اعداد مخلوط از 1 و 3

اعداد: 1، 3، 13، 31، 113، 131، 133، 311، 313، 331، 1113، 1133، 1311، 1313، 1131، 1331، 1333، 3111، 3113، 3131، 3311، 3313، 3331 .

 

تکرار 1 ها و 3 ها می تواند در قالب های عددی بالا باشد. توالی های مخلوط عددی 1 ها و 3 ها نمایشگر قدرت الهه ی مونث و سمبل ماه هستند. عدد 13 حضور یک موجود متعالی یا فرشته نگهبان، موجودی که همیشه برای محافظت شما در کنار شما حاضر است، را ارائه می کند.

 

مخلوط های عددی 1 و 3، از جوهره عددی 1 و 3 تشکیل شده اند:

عدد 1: انرژی و زنده دلی عدد 1 دارای هدایای الهی متعددی است و این در یک تنوعی از روشها مخابره شده است. عدد 1 ، ارتعاشات و کیفیت های آغاز های تازه، آفرینش، خودمختاری، صفات انسانی، مشارکت، تکمیل، و اکتساب، را طنین انداز می کند. تلاش نکنید تا بر دلهره ها و ترس هایتان متمرکز شوید و از فکر کردن درباره آنچه نمی خواهید، اجتناب کنید، چرا که این تصاویر و فکر ها می توانند اتفاق بیفتند.

عدد 3: عدد فرشته ای 3 یک نشانه است که فرشته های شما دارند تلاش می کنند تا باندازه کافی ایستادگی کنند تا دیده شوند. عدد 3 به همین ترتیب، سمبل و نماد قانون گسترش و توسعه است. در نقطه دیدی که عدد فرشته ای 3 نمایش داده می شود، این را مطرح می کند که درخواستهای شما و تاکیدات مثبت و اظهارات مثبت شما، شنیده شده اند و طبق انرژیهای جهانی (کیهانی) نسبت به آنها واکنش داده شده است. روح های بهشتی و استادان عروج یافته، از شما درخواست می دارند تا از حس و شهودتان پیروی کنید و دانش را به درون راه بدهید تا بتوانید در زمان اکنون، حرکتهای مناسبی را انجام دهید. اطمینان داشته باشید که اهداف و آرزوهای بلند شما، در زمان عالی، در زندگیتان نشان داده خواهند شد.

 

از: https://goo.gl/HS7Fvn

 

عدد 13 یک عدد از تمرکز و مصلحت گرایی است. تمرکز اولیه آن بر بنا کردن یک بنیاد ایمن برای آینده است.

گرچه عدد 13 قادر است تا خودش را خلاقانه ابراز کند، عملی بودن در مورد این عدد بسیار مهمتر است.

عدد 13 گرایش دارد تا روشی را تعیین کند که کاری را بدون تکیه بر دیگران برای اینکه برایش تصمیم بگیرند، به اتمام برساند. اهداف عموما به بنا کردن یک بنیاد ایمن برای آینده مربوط هستند. به محض اینکه تصمیم گرفته شد، این عدد هدف را با سخت کوشی دنبال می کند.

عدد 13 یک واقعیت گرا است. این عدد خودش را برای تشویق و ترغیب پذیرش یا فهم اهدافش، خلاقانه ابراز می کند، اما اهداف را به یک روش مصلحت گرایانه دنبال می نماید.

 

از: https://goo.gl/6517gS

 

برخی معانی مبنایی عدد شناسی عدد 13:

🍀 تمرکز

🍀 مصلحت گرایی

🍀 خلق یک مبنای پایدار و باثبات

🍀 آزادی

🍀 خود-خلاقیت

 

برخی معانی دیگر عدد 13:

 

همه این معانی به اهمیت مصلحت گرایی و تمرکز ی مرتبط هستند که برای بنا کردن یک کار زمینه استوار و پایدار برای آینده است.  

عزم و قصد عدد 13 شدید و قوی است. بخاطر قدرت پشت این عدد، ممکن است برخی اعتقادات منفی راجب آن وجود داشته باشد. انرژی عدد 13 بسیار شدید است، چنانکه شاید نتوان با آن در افتاد.

اهمیت عدد 13 به خود-عزمی است، که برای تصمیم گرفتن برای انجام کاری و چسبیدن به آن کار و البته، ابراز خلاقیت، است.

عدد 13 حاوی جوهره ی 1 است، که اکتشاف و خود کفایتی است، و همچنین حاوی اهمیت جوهره عددی 3 است که شامل کار تیمی و خلاقیت است. پس (با جمع عدد 1 و 3) جوهره عددی 4 مانند تمرکز و مصلحت گرایی نیز وجود دارد. این عدد کاملا منحصر بفرد است.

عدد 13، هنگامی که نشان داده می شود، بسیار قادر به دست و پنجه نرم کردن با گرفتگی ها و انسداد ها است.  

جوهره خالص عدد 13، سخت کوش ایستادگی کننده (و سمج) است.

 

از: https://goo.gl/Ih6XIL


عدد 13 یک عدد قدرتمند در نومرولوژی است. این عدد، عددی ملاحظه شده است که تحول و تغییرات فاحش و حتی تخریب و ویرانی را مشخص می کند. این ممکن است بدشگون معنی شود، اما 13 لزوما بدخواه و مخرب نیست. تغییر می تواند مثبت باشد.

چیز جالب در مورد عدد 13 اینست که شما احتمالا این عدد را زیاد نمی بینید مگر اینکه جهان هستی این پیام را برای شما بفرستد. بخاطر ادله ی خرافی، عدد 13 غالبا از هر ساختمان عمومی حذف شده است. بسیاری هتل ها طبقه سیزدهم ندارند، بسیاری رستوران ها رقم 13 در بین قیمت هایشان نیست، و بقیه مکان ها هم به همین ترتیب. 

پس هنگامی که عدد 13 را بسیار می بینید، توجه کنید. جهان هستی دارد یک پیام قدرتمند ارسال می کند. تغییر، و حتی انقلاب و تحول، می تواند در مسیر در پیش روی شما باشد. نگران نباشید، با اینحال، این لزوما یک نوع بد از تغییر نیست. سیزده (13) می تواند درست به یک فال خوب و نشانه ی خیر، تبدیل شده باشد.

 

از: http://numerologysecrets.net/numerology-13-meaning