جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد بدهی کارمایی - سارا ییپ


این مقاله در مورد اعداد بدهی کارمایی، خصوصا اعداد 13، 14، 16 و 19 است. 

بسته به اینکه چگونه از اعداد استفاده می کنیم و اینکه با کدام نومرولوژیست مشورت کنید، همه اعداد می توانند خوش اقبال باشند. (بدهی کارمایی لزوما بحث انرژی منفی و بداقبالی نیست.)

حقیقت اینجاست و مهربانتر از آنچیزی است که فکر می کنید. ما در جهانی زندگی می کنیم که تقدیر و اراده آزاد، با هم وجود دارند. مانند همه تکنیک های خواندن سایکیک، نومرولوژی می تواند برای شفا و هیلینگ یا آسیب زدن به افراد استفاده شود، بسته به اینکه چگونه استفاده شود. 

توانایی سایکیک، مهرت خواندن اعداد، کف بینی، چهره بینی، کارتهای تاروت، برگهای چای و دیگر نشانه ها، به منظور تحلیل شخصیت فرد و پتانسیل آینده ای فرد است. توانایی سایکیک می تواند تعلیم داده شود – همه ما با مقداری از اینتوانایی به دنیا آمده ایم، درست همینطور که با اَشکال متفاوتی از هوش (منطقی، احساسی، فضایی و ...) متولد شده ایم.

بلوغ معنوی، چگونگی آگاهانه زندگی کردن شماست. بلوغ فکری نمی تواند تعلیم داده شود، آن، شخصیت حقیقی شماست و در طی تجربه زندگی توسعه پیدا می کند. شما با پیروی از ارزشهایتان بر آن می افزایید.  

کسی که از نظر معنوی بالغ است، از عشق اقدام می کند، مزایا و معایب را برجسته می کند، به جای اینکه به افراد بگوید چه کاری بکنند، و دارای یک وجدان است. این افراد از سوء استفاده از تواناییهایشان (تواناییهای سایکیک یا غیر از آن) اجتناب می کنند، همانطور که کارما را می فهمند (از همان دست که بدهی از همان پس میگیری).  

کسی که از نظر معنوی نابالغ است، از ترس، اقدام می کند، تلاش می کند تا دیگران را از طریق جملات سیاه و سفید کنترل کند (یعنی یا به جهنم بروید یا به بهشت / من تنها کسی هستم که می توانم شما را نجات بدهم و غیره)، اگر بخواهید با او بحث کنید عصبانی می شود، و قوانین را آنگونه که برایش مناسب باشد منحرف می کند. این افراد بنظر با اعتماد بنفس می آیند، اما تحت فشار به جای حرف زدن پنجه هایشان را نشان می دهند.


اینها مثالهایی از انواع تواناییهای سایکیک است که ممکن است بیابید:


1-توانایی سایکیک و بلوغ بالای معنوی

این یک رهبر ایده آل است. این افراد کسانی هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید، کسانی که کمک می رسانند، کسانی که راهنمایی صحیح می کنند و کسانی هستند که شما را برای فکر کردن در مورد خودتان تشویق می کنند.


2- توانایی سایکیک پایین و بلوغ بالای معنوی

پیش بینی های آنها ممکن است درست از آب درنیاید، با اینحال آنها یک مشاور خوب یا مربی خوب خواهند بود، خصوصا اگر هر دوی شما افرادی منطقی باشید.


3- توانایی سایکیک بالا و بلوغ معنوی پایین

آنها با جزییات شما را به شگفتی می آورند (مانند رنگ موهای عشقتان)، اما چیز تازه ای به شما نمی گویند. این افراد ممکن است در مورد مشکلاتتان بیش از حد دلسوز باشند، شما را به سمت خواندن سایکیک بازگشت دهند، یا تلاش کنند تا چیزهایی را به شما بفروشند که شما به آنها نیاز ندارید.

✴️ یک سایکیک را به خاطر می آورم که به من گفت باید 15 هزار دلار به او بدهم تا مادرم را از یک طلسم شفا ببخشد – تقریبا جزییات حساب بانکی ام را به او داده بودم چون بسیار متقاعد کننده بنظر می آمد! که خوشبختانه کف دستهایش را خواندم و فورا دیدم که داشت داستانسرایی می کرد.


4- توانایی سایکیک پایین و بلوغ معنوی پایین

شما می توانید این افراد را تا چند کیلومتر از خودتان دور نگهدارید. آنها بسرعت از تجارت بیرون می روند چون مردم می دانند که آنها تکه تکه شده اند. این باعث نمی شود آنها افراد بدی باشند – شاید آنها تنها به آموزش بیشتر، تجربه بیشتر از زندگی، یا تفکر مجدد به گزینه های درآمدی شان نیاز داشته باشند. 24 ساعت سایکیک بودن آسان نیست!


پس اعداد بدهی کارمایی در نومرولوژی کدامند؟

اعداد بدهی کارمایی جایی که شما برای آموختن پیشرفته در یک زمینه مشخص از زندگی را امضا کرده اید، را مطرح می کند. همه ما #عدد_مسیر_زندگی در نومرولوژی را داریم که با عدد تاریخ تولدمان شناخته می شود. این عدد شغل معنوی ما در هر زندگی را نمایش می دهد.

یک نومرولوژیست که خوب آموزش دیده باشد، می تواند به عدد مسیر زندگیتان برای با دقت اشاره کردن به تواناییها، فرصت ها، ترجیحات روابط، درآمدهای ایده آل، و مانند آن، نگاه کند. اعداد بدهی کارمایی در جمع بستن نهایی اغلب بصورت دو عددی مثلا 13/4 یه جای 13 نوشته می شوند. این مشخص کننده مسیری است که بدهی را شفا و هیلینگ خواهد بخشید.

اعداد بدهی کارمایی مانند 13، 14، 16 و 19 می توانند اینگونه ظاهر شوند:

اعداد بدهی کارمایی ممکن است در نومرولوژی عدد های مربوط به جمع تاریخ تولد و حروف اسمتان باشد یا حتی ممکن است در آدرسی با شماره پلاک بدهی کارمایی سکونت داشته باشید.

من متوجه شده ام که افراد با نومرولوژی عدد اعظم 11، 22 و 33 در عدد مسیر زندگی شان، اسمهایشان یا چارت ها، با احتمال بالاتری بدهی کارمایی را حمل می کنند.


بهترین راه برای دست و پنجه نرم کردن با بدهی کارمایی چیست؟

⚜️ اول – به آن با دید مثبت بنگرید. بعنوان یک روح، شما به زمین آمده اید تا بیاموزید. هیچ چیزی نمی تواند به جوهره وجودی شما آسیب برساند – هر چیزی که پیش می آید برای تعلیم دادن شماست. درک کنید که ما اغلب قبل از اینکه از آن آزاد شویم از آن خلاص می شویم و تسکین می یابیم.

⚜️ دوم – درباره نومرولوژی مربوط به خودتان تحقیق کنید تا بتوانید در پیشرفت خودتان از آن بهره ببرید. همه اعداد به چاکراها مرتبط هستند. یک عدد بدهی کارمایی بسادگی به جایی با دقت اشاره دارد که شما نیاز دارید تا مثلا یک موضوع یا الگوی زندگی گذشته را حل و فصل کنید.


عدد بدهی کارمایی 13/4 (فعالسازی چاکرای قلب)

🔒 الگو: استفاده از اراده ی آزاد (انرژی چاکرای ریشه) برای بلاک کردن قدرت شخصی و ابراز شخصی (چاکرای سوم یا چاکرای شبکه خورشیدی).

🔐 دعوت برای این زندگی: برای پیروی از قلبتان (چاکرای چهارم یا چاکرای قلب) و زندگی کردن یک زندگی پر از شعف و شادمانی، تعادل و برای خود دلسوز بودن (با خود مهربان بودن). درس اصلی شما یادگیری "نه" گفتن به افراد غیرمنطقی و دستورات است!  

🔴 چه چیزی بدهی کارمایی را افزایش می دهد: انتقاد کردن و سرزنش کردن خودتان یا دیگران، شکستن قول ها، بیش از حد سبک گرفتن یا جدی گرفتن زندگی، قلدر بودن یا همکاری کردن با افراد قلدر، کار کردن برای پول نه عشق، غفلت کردن و نادیده گرفتن نیازهای کودک درونتان یا فرزندانتان (مثلا بدلیل اعتیاد به الکل)، مسامحه کردن در مورد احساسات و شور عشق / ایده ها، تنبیه کردن خودتان (مثلا از طریق کم اشتهایی، باندازه کافی شارژ نکردن خرد و عقل، اجازه ندادن به افراد برای کمک به شما برای خاتمه دادن به افسردگی و دیپرشن و غیره).

🔓 چیزی که این بدهی را هیلینگ و شفا می بخشد: استفاده خردمندانه از کلمات، متمرکز شدن بر خیر و خوبی در زندگی، یافتن یک کلمه مهربانانه برای گفتن در مورد دیگران، مطالعه یا دریافت کردن یک مشاوره، گوش دادن به قلبتان (مثلا در طی مدیتیشن، هنر، موسیقی، و خاطره نویسی)، یادگرفتن در آغوش گرفتن انتقاد، خلق و ایجاد یک تعادل کار/زندگی سالم، حفظ کردن یک روتین و نظم، مورد اعتماد (قابل اتکا) بودن، مراقبت کردن از بدنتان و جمایت کردن از قدرتتان از طریق فعالیت واقدام، تمرین کردن و صحبت کردن. آموختن برای انجام دادن کارها برای خودتان مثلا از طریق مطالعه ی خود.   


عدد بدهی کارمایی 14/5 (فعالسازی چاکرای گلو)

🔒 الگو: استفاده از اراده ی آزاد (انرژی چاکرای ریشه) برای بلاک کردن جریان عشق و ثبات در درون زندگیتان (چاکرای چهارم یا چاکرای قلب).

 🔐 دعوت برای این زندگی: برای گوش دادن به صدای درونی تان (چاکرای پنجم یا چاکرای گلو) و با میانه روی، انعطاف پذیری و آزادی زندگی کردن. درس شما اینست که روراست و راستگو باشید و آرزوها و خواسته های مغز و قلبتان را با هم ترکیب کنید.

🔴 چه چیزی بدهی را افزایش می دهد: اعتیاد به مواد مخدر، اعتیاد به قهوه، به تلویزیون، به لذات فیزیکی، به الکل، فرار از واقعیت، هجوم بردن به درون زندگی به جای بو کردن رز ها، ماندن در دایره امن تان برای مدت طولانی که امید را از شما بگیرد، دروغ گفتن به خودتان یا دیگران، شکستن قوانین.

🔓 چیزی که بدهی را هیلینگ و شفا می دهد: کانال و مسیر کردن انرژی تان به درون اقدامات سازنده که به بشریت کمک کند، شکستن الگوهای اعتیاد آور، و زمان بیرون بودن از خانه، تمرین های تمر کز حواس برای نظم دادن به افکار، گفتن چیزی که منظورتان است، آورنده صلح و آرامش بودن به جای افراط گرا بودن. صبور بودن در مورد خودتان و دیگران در حین اینکه عادات تازه را مستقر می کنید.   


عدد بدهی کارمایی 16/7 (فعالسازی چاکرای تاج)

🔒 الگو: استفاده از اراده ی آزاد (انرژی چاکرای ریشه) برای بلاک کردن جریان خرد متعالی و توانایی های سایکیک (چاکرای ششم یا چاکرای چشم سوم).

🔐 دعوت برای این زندگی: برای باز کردن ذهن خودتان و دیگران به امکانپذیر بودن معجزه ها، پدیده سایکیک، ESP ، بُعد های دیگر و هیلینگ و شفای معنوی. درس شما، تعلیم دادن اعتماد است.

🔴 چیزی که بدهی را افزایش می دهد: بستن ذهنتان، یا اجتناب از معنویت، یا سایکیک ها، یا هیلر ها و از مذهب، دیدن افراد بصورت برتر یا پست تر شما از نظر معنوی، به اشتراک نگذاشتن هدایای شهودی یا ایده هایتان،بیش از حد فکری و عقلانی کردن چیزها، گشه گیر و منزوی شدن، عشقبازی (خارج از ازدواج) داشتن، خودتان را بصورت ناکامل دیدن یا تمرکز بیش از حد بر وزنتان و جلوه بصری تان.

🔓 چیزی که بدهی را هیلینگ و شفا می بخشد: مطالعه متافیزیک، شناختن افراد قبل از قضاوت کردن آنها، درک کردن اینکه همه ما آموزگار ها هستیم، پیوستن به گروههایی که شما می توانید هدایای الهی تواناییهای سایکیک بودن را خالص سازی کنید یا تفکرتان را ارتقا ببخشید، درروابط باوفا بمانید، و با زیبایی درونی و بیرونی تان صلح ایجاد کنید. نوشیدن آب تازه، چشم سوم شما را باز می کند، همینطور هم سرگرمی های خلاقانه، مدیتیشن، باغبانی، و پر کردن دور و بر تان با بچه ها، حیوانات و عزیزانتان.


عدد بدهی کارمایی 19/10/1 [1+9=10: 1+0=1] (فعالسازی طرح اصلی روح چاکرا)

🔒 الگو: استفاده از اراده ی آزاد (انرژی چاکرای ریشه) برای بلاک کردن وحدت جهانی و کیهانی و هیلینگ و شفا (چاکرای نهم یا چاکرای طرح روح)

🔐 دعوت برای این زندگی: برای بکار گماشتن دیگر افراد در مقاصد باارزش، بدون ظالم شدن، بدون خسته و و از کارافتاده شدن و بدون خود-محور شدن. درس شما اینست که برای پیشرفت بشریت یک الگو باشید.  

🔴 چیزی که بدهی را افزایش می دهد: تلاش برای هر کاری توسط خودتان (تصور کنید اگر فرعون خودش می خواست به تنهایی اهرام را بسازد چقدر ممکن بود طول بکشد)، استفاده از فریبندگی و افسون/جایگاه/تاثیر و نفوذ خودتان تحت فشارقرار دادن افراد اطرافتان یا برعکس، امتناع برای پذیرش سرافرازی خودتان و در مرکز توجه کوچک شدن و آب رفتن، یک دیکتاتور بودن.  

🔓 چیزی که بدهی را هیلینگ و شفا می بخشد: دوباره نوشتن تاریخ با آوردن عدالت به گروههای محروم، فروتن و متواضع ماندن، اعتبار دادن به روح تان و جهان هستی، مشارکت کردن با دیگر لایتوورکر (Lightworker) ها، به اشتراک گذاشتن قدرت با دیگران به یک روش دموکراتیک، دیدن خودتان بصورت (کامل) نه فقط دست آورد های بیرونی تان.


درباره تغییر اسم چطور؟

کاهش دادن بدهی کارمایی با تغییر اسم امکانپذیر است، با اینحال اثر گذاشتن آن به چندین سال وقت نیاز دارد. همچنین، این یک "تغییر و تثبیت" تضمین نشده است. اگر نیاز داشته باشید تا درسی را بیاموزید، جذب کردن موقعیت های مشابه تا زمانی که این آزمون معنوی را بگذرانید، ادامه خواهند داشت. 

⚜️✳️ امیدوارم این مطالب به شما امید ببخشد که داشتن بدهی کارمایی، انتهای دنیا نیست. حداقل یکی از هر سه مراجعین من دارای اعداد بدهی کارمایی هستند. همچنان بسیاری از آنها دارای زندگی های بسیار کاملی هستند. حقیقتا، زندگی آنچیزی است که می سازیدش و خودتان آن را در می آورید.


از: سارا ییپ – پروفشنال سایکیک - https://goo.gl/AzCF6L