جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد 2322


عدد 2322 آورنده ارتعاشات اهعداد 2 و 3 است که عدد 2 ارتعاشش سه برابر است چرا که سه بار تکرار شده است. عدد 2 با تعادل و هارمونی مرتبط است و به رسالت زندگی و ماموریت روح تان خدمت رسانی می کند. عدد 3 تشویق و خلاقیت، برقراری ارتباطات و خود-ابرازی، اشتیاق و شعف، بسط و رشد را طنین انداز می شود. عدد 3 همچنین بیانگر حضور استادان معنوی در کنار شماست.

از آنجا که جمع رقم های 2+3+2+2 می شود 9، پس این پیام می تواند پیام عددی 9 را نیز داشته باشد.

عدد فرشته ای 2322 نشان می دهد که رفتار و کردار مثبت تان، خوش بینی تان و ایمان تان، پیشامدهای مثبت و انرژیهای مثبتی را به درون زندگیتان جذب کرده است که فرصتهایی را برای شما برای تکمیل جوانب مهمی از ماموریت روح تان را بظهور خواهد رساند. در امتداد این ممکن است برخی تغییرات کوچک وجود داشته باشد، اما با اشتیاق با این فرصتها نگاه کنید همانطور که آنها گامهای مثبتی در جهت مناسب برای شما هستند.

عدد فرشته ای 2322 پیشنهاد می دهد که فرشتگان شما در این جست و جو دارند شما را تشویق و حمایت می کنند تا موفقیت و تعادل و هماهنگی وهارمونی نهایی در زندگیتان را کسب کنید. به شهودتان گوش کنید و از راهنمایی های فرشته ای پیروی کنید و به نشانه ها و پیام ها و برانگیختگی های روحی که دریافت می کنید، ایمان داشته باشید. از مهارتهای ذاتی ارتباطی تان ، خلاقیت تان و شوخ طبعی تان برای کاهش دادن استرس خودتان و دیگران استفاده کنید و بیاموزید که ایمان را حفظ کنید و احساس شادمانی و شعف را حفظ کنید، مهم نیست که چه چیزی دارد اطراف شما اتفاق می افتد، ایمان شما معجزات در زندگی تان را رقم خواهد زد.

عدد فرشته ای 9 یک نشانه از فرشته ها است که مسیر زندگی تان و ماموریت روح تان درگرو در خدمت بودن برای بشریت از طریق استفاده از مهارتهای ذاتی تان است. عدد 9 این طرح را دارد که شما ذاتا یک lightworker (لایتوُورکِر : کارگزار نور) هستید و شما را تشویق می کند تا به راههایی نظر کنید که به دیگران بطریق مثبت و صعودی خدمت رسانی می کنید.

 

از: https://goo.gl/K7wj1V