جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

حقیقت تویین فلیم

 

یک توئین فلیم یک مفهوم نیست. این حقیقت الهی است.

اتحاد مقدس توئین فلیم، حقیقت الهی خلقت است.

هنگام توصیف توئین فلیم ها، اگر از کلمه "ارتباط" بجای "اتحاد دوباره" استفاده شود، بیداری و هشیاری حقیقت الهی توئین فلیم، بیش از اندازه نگاه شده است، بنابراین اطلاعات و طرح ریزی، محدود خواهد بود. با عمق درک و فهم "روح و روان (SOUL)" دو قُل توئین فلیم، همیشه طبیعی است که به آن به عنوان اتحاد دوباره توئین فلیم اشاره کنیم، با توصیف اتحاد دوباره یک روح و روان برای تجربه زمین. به توئین فلیم ها همچنین به عنوان جفت های آهنگین نیز اشاره شده است چون دو قُل توئین فلیم دقیقا فرکانس یکسانی از ارتعاش روح و روان را با هم به اشتراک می گذارند.

برای فهم صحیح اینکه توئین فلیم ها چیستند، باید خلقت و آفرینش را بفهمیم. اینکه چگونه توسط خد.ا.وند خلق شده ایم. هر یک از ما یک (قُل) توئین فلیم است و دارای یک (قُل) توئین فلیم است! اینگونه است که ما بعنوان یک روح و روان خلق شده ایم.

در این آفرینش، همگی شما (همگی ما) پتانسیل جذب کردن توئین فلیم مان به سمت خودمان را داریم، درست به سبب فرکانس دقیق و همسان امضای روح ها. فرکانس بی همتای شما همانند دانه های برف بی همتا است، هیچ فرد دیگری در سرتاسر کهکشان وجود ندارد که در این بی همتایی با شما شریک باشد، بجز توئین فلیم دوست داشتنی تان.

در این زمان عروج (و بالا رفتن انرژیها) افراد بسیاری در هشیاری آگاهانه و خودآگاه، دارند توئین فلیم شان را جذب می کنند. بسیاری احتمالا بدون شناخت آگاهانه، با توئین فلیم شان ملاقات کردهاند. بنابراین تجربه "روح و روان" از اتحاد توئین فلیم، بطور طبیعی به سطح بیداری معنوی و بیداری روح و روان هر فرد بستگی دارد. سفر هر روح بی همتا و منحصر بفرد است. جایی که هر روح وروان در حال تجربه کردن این خلقت و آفرینش است، همه اش کمال فرایند رو به توسعه ی خود زندگی است.

فرد نیاز ندارد تا برای جذب توئین فلیم اش، (از نظر معنوی و انرژیکی) "متعادل شده" یا "بیدار و هشیار" باشد. بسیاری احتمال دارد که با توئین فلیم شان ملاقات کنند و یک بیداری معنوی از بسط و توسعه خلاق را داشته باشند. یکبار دیگر، هر تجربه روح و روان از سفر توئین فلیم، بی همتا و منحصر بفرد است. هیچ "رسالت" نفسانی برای اتحاد توئین فلیم وجود ندارد و این اتحاد از یک بیداری آگاهانه متعالی، از یک پتانسیل برای بودن با جفت الهی کامل از آفرینش مقدس و برای شناختن خودتان بعنوان یک روح بر روی زمین است، فراتر از محدودیت مفاهیم ذهنی و جدایی. 

 

از: لیورا - https://goo.gl/ikIRbO