جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد فرشته ای 918

 

با عدد فرشته ای 918 تجارت مورد توجه قرار داده شده است. این استفاده از یک موجودیت برای سود کردن است. شما کار تازه ای را شروع کرده اید. این کار برایتان مهم است چون اولین کار فروش شماست. فرشته های الهی از شما می خواهند تا متمرکز باشید. با افراد مهم در تجارت قرار ملاقات بگذارید. معاملات با سرمایه گذار ها را ببندید.

معنی عدد 918  از شما می خواهد تا دوستان بلند مدت را برای رجوع آینده بیابید. همچنین نیاز دارید تا دوستانتان و خانواده تان را بررسی کنید. اطمینان یابید که می فهمند که دارید تجارت و کسب و کار انجام می دهید نه امور خیریه. آنها را آماده نگهدارید. کسب و کار را با خوشگذرانی قاطی نکنید.

عدد 918 اشارات زیادی را با خودش می آورد. عدد 9 یک نشانه بلوغ است. نشانه رشد کامل چیزی است. عدد 1 نشانه شروع های تازه است. به آن تک رقم رستگاری هم می گویند. عدد 8 یک نشانه نامیرایی است. این حالت ارتجاعی و صبر در زندگی و سپس طفره رفتن از مرگ به هر قیمتی است. 91 عدد تولد است. این شروع یک مخاطره و ریسک است. عدد 18 یک نشانه از پیچیدگی است. این عدد با عناوین دارایی و کسب و کار، بطور عمومی، درگیر است. 98 یک نشانه نتیجه گیری یک مرحله در زندگی و تمایل به تمرکز معنوی است. 

آزادی، معنی پیشگام عدد فرشته ای 918 است. این توانایی برای انجام کارها به روشی است که خودتان می دانید. شما برای مدتی طولانی کارمند بوده اید. افراد شما را به اطراف هل داده اند. خصوصا رییستان شما را مانند پادری کرده بوده است. فرشته ها می خواهند تا آزادی تان را اعلام کنند. شما مدیریت خواهید شد تا روی پای خودتان پیشرفت کنید. شروع تازه یک راه خوب برای استفاده از قدرت تازه برای انجام کارهای بزرگ است. بخاطر داشته باش که همراه با آزادی، مسئولیت بزرگ نیز می آید.

پیشرفت باید بدیهی باشد همانطور که با عدد 918 بیان شده است. شما خوب شروع کرده اید. سرمایه گذارانی دارید و مشتریانتان کم کم وارد می شوند. شما به خودتان افتخار می کنید. فرشتگان می خواهند تا آسایش نداشته باشید (اکنون زمان استراحت و راحتی نیست). شما نیاز دارید تا هر روز بر روی توسعه خودتان کار کنید. تغییرات لازم را ایجاد کنید تا از مطلوب ترین محیط کاری مطمئن بشوید. تجارت و کسب و کاری که تدریجی رشد نکند، شکست می خورد. 

 

از: http://www.sunsigns.org/angel-number-918-meaning