جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد 12

 

عدد 12 ترکیبی از ویژگیها و انرژیهای عدد 1 و عدد 2 است.

عدد 1 به شروع های تازه، انگیزه، پیشرفت، اتکا به خود، کسب کردن و به دست آورن، مرتبط است.

عدد 2 ارتعاشات دوتایی بودن (ثنویت)، دیپلماسی و انطباق، همراهی و روابط، حساس بودن و از خودگذشته بودن، را حمل می کند. عدد 2 همچنین با ایمان و اعتماد، رسالت الهی زندگی تان و ماموریت روح تان، طنین انداز می شود. عدد 12 نمایشگر چرخه های تجربه و نوزایش (احیا) در جهت یک آگاهی متعالی، دانش متعالی، حساس بودن متعالی، تحصیل متعالی و عقل و هوش متعالی است. عدد 1 با انرژی "برو و بدست آور" با عدد 2 "حساس" ترکیب شده است و یک عدد بسیار متعادل را بوجود آورده است.

عدد فرشته ای 12 یک پیام از فرشته ها یتان است تا با عادات کهنه که نیاز به تغییر دارند از مسیرتان بازنمانید. این پیام به شما می گوید تا به تجربیات تازه با خوش بینی نگاه کنید که تاثیرات مطلوب و مثبت و فرصت ها را پدید خواهند آورد. این پیام در کسب اهداف و الهامات کمک می کند و به شما اجازه می دهد تا "کهنه" را با "نو" جایگزین کنید. 

هنگامی که عدد فرشته ای 12 پدیدار می شود، فرشته هایتان احتمالا دارند به شما می گویند که به راه های مختلف نظر کنید تا خانه و محیط زندگی تان را ارتقا ببخشید. فرشته ها شما را تشویق می کنند تا خودتان (و اطرافتان) را با عشق و خوشنودی و سبک روحی، احاطه کنید.

عدد فرشته ای 12 پیامی از فرشته های شماست تا به شما تضمین دهد که آنچه بر جهان هستی بر می انگیزانید و ایجاد می کنید از یک طبیعت و ماهیت مثبت است.

از شما خواسته شده است تا بر مسیر مثبت بمانید و از مهارتها، استعدادها و تواناییهای طبیعی و ذاتی تان در حد نهایت برای منفعت و خیر خودتان و دیگران، استفاده کنید.

 

از: https://goo.gl/THjuE0