جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۹

اقدامات قویتر پیش بینی شده (Stronger Activations Anticipated)

 

در آنِ واحد اتفاقات زیادی در حال رخ دادن هستند؛ پیچیدگی و ارتباط بیش از حد در حال افزایش هستند. در مورد سیستم های اعتقادی، مذهبی یا قضاوت های عصر نو، منعطف باشید؛ خصوصا هنگامی که واکنش احساسی مرسوم و عادتی را سبب می شوند. مثل همیشه، ببین که محرک های تو از کجا دارند می آیند. در قلبت این را داشته باش که قضاوت و بصیرت چیزهای متفاوتی هستند.

قبیله ارتعاش برین در حال تجربه شیفت (تحول) های درهمی در DNA ، پل ما بسوی واقعیت های برین، است. در حالی که این مطلب غلط انداز است که این سطح از بیداری نیازمند خواب فراوان است، اجازه دادن به تجدید نوشتاری فرم و شکل برای رخ دادن، الزامی است.

تغییر شکل (دگر سیمایی) بدن همچنین نیاز مند حرکت است در هر زمانی که حرکت کردن میسر باشد، پس هر زمان که احساس توانایی داشتید اطمینان حاصل کنید که اکسیژن کافی میگیرید و جریان در مریدین هایتان برقرار است (ورزش کنید، قدم بزنید، یوگا کار کنید و غیره). DNA تازه را تست کنید؛ من خودم چند روزی را با افراد فعال ورزشی میگذرانم. کلید اصلی این است که با این تغییر در لحظه باشید، و از بدن بخواهید تا آپگرید ها و بروز رسانی ها را به شما نشان بدهد. مابین فاز بعدی اقدام خورشیدی و فعالسازی شبکه های زمین نوین، ما نیاز داریم تا گایا را خارج (آشکار) کنیم تا کد های ارگانیک صعود را دریافت و فعال کنیم. 

توجه به از دست دادن زیاد آب مهم است، چرا که با فرایند آپگرید شدن، آب مصرف می کنیم و بدنمان آب از دست می دهد. تغییر ماهیت سوختن کندالینی (حرارت، احساس های جریان الکتریکی، عرق ریزی ها) نیازمند مصرف آب بیشتری در هر روز هستند. همچنین، غده پینه آل با آسانی بیشتری کار می کند وقتی آب از دست می دهد. آب را با نیت، فعال کنید و برکت دهید (بِلِس کنید) و سپس بنوشید.

 

اکنون، آفرینش های مشترک

حتی با وجود منحل شدن خطوط زمانی، آفرینش های همتراز همچنان زمین را بصورت خطی مدیریت می کنند. تجدید سازماندهی عظیم واقعیت ها، باعث ایجاد فاز آفرینش ها در درون و بیرون زمان می شود. ایده ها حاضر می شوند، سپس ناپدید می شوند انگار که قبلا تکمیل شده اند. این هدفمند است؛ این به ما زمانبندی کیهانی، تسلیم بودن، و حساس بودن به حرکت نوین را تعلیم می دهد. 

 

از: ساندرا والتر - http://www.sandrawalter.com/transcending-archetypes-utilizing-the-full-moon