جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

نومرولوژی زمانهای آینه ای - پیام های راهنمایان معنوی

معنای زمانهای آینه ای چیست؟

با ایستادن در تقاطع نومرولوژی و آسترولوژی، شما می توانید پدیده عجیب ساعات آینه ای را تجربه کنید. آیا این اتفاقی است؟ آیا آنها معنای عمیقتری را حفظ می کنند؟ در اینجا چند معنی آشکار شده از مفهوم زمانهای دوبل آورده شده است.

با مخلوط کردن علم اعداد (نومرولوژی) با آسترولوژی (بررسی تاثیرات اجرام آسمانی بر انرژیها)، ساعات دوبل (زمانهای آینه ای) همچنان در هر زمانی و در هر جایی ما را مبهوت و متحیر می سازند. جدای از یک رخداد اتفاقی، این پدیده می تواند جوانب زندگی کنونی و آنچه آینده مان در خود دارد را برملا سازند.

زمانهای دوبل (آینه ای) به دو علوم اسرارآمیز عمده گره خورده اند: نومرولوژی  آسترولوژی. راز پنهان پشت این پدیده از این ترکیب رازآمیز متولد شده است. این اعداد، جدا از اینکه صرفا اعداد هستند که زمان را نشان می دهند، هر یک دارای یک معنای اختصاصی هستند و یک تاثیر اختصاصی بر زمان حال و آینده دارند.  

زمانهای آینه ای یک پدیده ی گره خورده به آسترولوژی و نومرولوژی هستند. پیچیدگی این علوم رمزی، راز حول زمانهای دوبل (زمانهای آینه ای) را توضیح می دهد. این اعداد آینه ای حقیقتا بسیار فراتر نشان دادن یک زمان و تایم هستند. آنها امکان دارد تا رخدادهایی را برملا سازند که می تواند برای زندگی آینده شما تعیین کننده باشند. دانستن معنای آنها، یک دارایی غیرقابل انکار برای موفق و شاد بودن است.  


زمان آینه ای 00:00 بامداد

یک رخداد مهم بزودی اتفاق خواهد افتاد، اما شما نیاز دارید تا صبور باشید قبل از اینکه از این رخداد بتوانید لذت ببرید. اگر می دانید این رخداد چیست، اطمینان حاصل کنید که برایش آماده باشید. اگر نمی دانید این اتفاق چیست، ذهنتان را باز نگه دارید تا هنگامی که رخ می دهد آن را ببینید که چه اتفاقی است.

شما احتمالا از عدم حضور کسی رنج می برید. به این مسئله کمی زمان بدهید، چون آن فرد احتمالا به سوی شما بازخواهد گشت. اگر آن فرد از دنیا رفته است، برای او دعا کنید و او را در افکارتان حفظ کنید. آن فرد احتمالا دارد بر یک مبنای منظم برایتان پیام ارسال می کند.  


زمان دوبل (آینه ای) 01:01 بامداد

شما احتمالا از تنهایی رنج می برید. ناامید و مایوس نشوید، اما از این فرصت استفاده کنید، و موجودی و سرمایه تان در این موقعیت را بگیرید و راه حل های تازه و ابداعی برای مشکلتان را بیابید.

فراتر از همه، عقب نشینی نکنید، اما خودتان را به روی جهان هستی و امکانپذیری های بیشمارش، بطور ویژه با تفکر و افکار مثبت،  بگشایید. 

 

زمان آینه ای 02:02 بامداد

مشکلی از طرف کسی که به شما نزدیک است ممکن است ایجاد شود. اگر برای هموار و صاف کرد چیزها تلاش کنید و تطبیق دهنده و وفق دهنده باشید، بسادگی می توانید این مشکل را حل کنید. اگر اشتباه یا تقصیری داشتید، لجاجت نکنید و اشتباهتان را بپذیرید.

شما نیاز دارید تا بمنظور اثبات شخصیت تان، به فرد یا گروهی بپیوندید. در درجه اول، شما باید بر روی پای خودتان بایستید. در درجه دوم، به آن فرد/افراد نشان دهید که اگر در کنار شما بایستند، چه چیزی را بدست خواهند آورد.

 

زمان دوبل (آینه ای) 03:03 بامداد

شما باید مهارتهای برقراری ارتباط تان را توسعه و بهبود ببخشید یا از آنها استفاده کنید. براستی، شما احتمالا به آنها برای حرکت به جلو در تجربه تان نیاز دارید، حال تجربه تان هر کدام از این موارد که باشد:

کسب هارمونی و هماهنگی در عشق

خوش شانس و خوش اقبال بودن

درآوردن پول بیشتر

شما برای واضح و شفاف ساختن چند موقعیتی که دیر زمانی ست در آنها گرفتار شده اید، به ایده های بسیار زیاد جدید و تازه نیاز دارید.

 

زمان آینه ای 04:04 صبح

شما باید از سلامتی فیزیکی یا بدنی فوق العاده، سود و نفع ببرید. حقیقتا، شما تحت تاثیرات خوب آسترولوژیکی ای خواهید بود که شما را قادر خواهند ساخت تا سلامتی و سالم بودنتان را بهبود و توسعه ببخشید.

پروژه های شما نیز به لطف ملاقات ها و فرصت هایی که می باید به شما اجازه بدهند تا موقعیت مالی شما را بهبود ببخشند، تسهیل خواهند شد و تاثیراتی را کسب می کنند. 

 

زمان آینه ای 05:05 صبح

ارتعاشات مثبت می باید به شما انرژی و قدرت اراده ای که برای بجلو بردن اقداماتتان نیاز دارید، را بدهند. شما همچنین می باید از جذبه (و خاصیت آهنربایی تان) برای متقاعد کردن دیگر افراد برای کمک به شما، تا همکار یا شریک شما بشوند، یا هر نوع کمکی را عرضه کنند، سود و نفع ببرید.

دوره ی زمانی در پیش رو، مطلوب خواهد بود اگر شما می خواهید تا دانش تان را بهبود و توسعه ببخشید یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما براستی می باید دانش تان و شعف و خوشحالی تان را به اشتراک بگذارید و اجازه دهید تا دیگران از مهارتهای شما سود و نفع ببرند.

 

از: https://goo.gl/6axWPf

 

زمان آینه ای 06:06 صبح

اگر نگاهتان بر این زمان آینه ای افتاد، شما سپس باید از شهودتان استفاده کنید و تا جایی که می توانید آن را بالا ببرید. گرفتن تصمیمات مهم برایتان سودمند خواهند بود. این کار به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب های درستی را برگزینید اگر باندازه کافی خردمند باشید.

این زمان دوبل (آینه ای) همچنین نوید و بشارت رسیدن یک دوره از هارمونی و هماهنگی را می دهد که به شما اجازه خواهد داد تا خوشحالتر باشید و نسبت به سابق، رضایتمندی بیشتری داشته باشید.

 

زمان آینه ای 07:07 صبح

شما باید از نزدیکتر نگاهی به زندگی تان بیندازید و انتخابهای خودتان را بررسی یا مرور کنید. شما سپس ایده های تازه ای خواهید داشت که به شما اجازه خواهند داد تا واقعا زندگی تان را تغییر بدهید.

اگر با یک نظم ذهنی مثبت چنین کنید، شما می باید برخی تغییرات و پیشرفت و توسعه های ثابت و استوار در زندگی تان را ببینید، که برای شما فراهم می آورند تا هر کاری که می توانید را انجام بدهید تا بگذارید چیزها بطریق صحیح و درست، ورق بخورند.  

 

زمان آینه ای 08:08 صبح

شما باید یک دوره ای از فعالیت فوق العاده را بشناسید که در آن با فرصتهای متعدد برای تغییر آنچیزی که در زندگیتان دوست ندارید، مواجه خواهید شد. برای انجام چنین کاری، مایلم به شما پیشنهاد بکنم که این فرصتها را تصاحب کنید و اغلب آنها را برای خودتان بسازید. مسیر خودتان را تعقیب کنید و تزلزل به خودتان راه ندهید.

 

زمانهای آینه ای 09:09 صبح

شما نیاز دارید طبق اصول خودتان در زندگی بایستید و نباید برای نائل شدن به اهدافتان راه در-رو ساده را در پیش بگیرید. برای تلاش و کوشش کردن تردیدی به خودتان راه ندهید، چون راه ساده تر احتمالا ناامیدی های بزرگی را برایتان خواهد داشت.

هیچ چیزی در زندگی سیاه یا سفید نیست [بجز نیروهای الهی و انرژیهای الهی که حقیقتا سفید هستند]. موجودیت از چندین سایه خاکستری ایجاد شده است. به عبارت دیگر: اجازه نده ظاهر تو را گول بزند و برای دیدن آنچه ورای این لایه های خاکستری است، تلاش و کوشش کن.  

 

زمان آینه ای 10:10 صبح

این زمان آینه ای، یک دوره در پیش روی خوب برای بهبود مال و دارایی و موفق شدن در پروژه هایتان را به شما نوید و بشارت می دهد. تا رسیدن به این بهبود و موفقیت ها، شما باید نیت ها و قصد های مثبت داشته باشید، و همه تلاشهایتان بایدکمک کننده به هدفی باشد که دارید بخاطرش جهد و کوشش می کنید.

اگر چنین کنید، پیروزی های بسیاری را در قلمرو های بسیار، درو خواهید کرد و بنابراین، اطمینان و اعتماد بنفس خودتان را مستحکم و توانمند خواهید کرد. 

 

زمان آینه ای 11:11 صبح

دیدن این زمان آینه ای یک نشانه از یک زمان بدون استحراحت همراه با اعتراضات از شما، با توجه به هر چیزی است که در موجودیت شما درست نیست. بهترین راه برای تغییر این موقعیت، شکایت کردن از آن نیست بلکه اقدام سازنده است.

اگر برای داشتن قصد ها و نیت های مثبت مدیریت داشته باشید، و یک ذهن باز را حفظ کنید، میباید جذب شخصی و تکمیل کردن بسیاری از آرزوها و خواسته هایتان را توسعه دهید و بهبود ببخشید.

 

از: https://goo.gl/SaKYWD

 

زمان آینه ای 12:12 ظهر

دیدن این زمان آینه ای، می تواند قدرتهای غیرعادی، مشتمل بر روشن بینی را بالا ببرد. به همین ترتیب، شما باید یک ذهن باز برای هر نشانه ای که نسبت به آن تاثیر، دریافت می کنید، را حفظ کنید.

شما باید به برخی از ایده هایتان که احتمالا شما را از پیروی و پیشرفت بازمی دارند، خاتمه دهید. در روزهای آینده ی بعد از مواجهه با این زمان آینه ای، از حداکثر روشن بینی که دارید، استفاده کنید. 

 

زمان آینه ای 01:01 بعدازظهر

شما به پایان یک چرخه رسیده اید، تا چرخه ای تازه را آغاز کنید؛ این چرخه ممکن است بطور کلی یا در یک محدوده خاص باشد:

پول

اقبال

عشق

تعاملات اجتماعی ...

 

وقتی که زمانش رسیده باشد، به لطف نشانه های خاص، این را خواهید دانست. اگر نمی توانید در این مسیر در پیش رو، در تگنا از کسی کمک بگیرید، احتمالا زمان خوبی است تا جهت تان را عوض کنید.

برخی تغییرات در زندگی تان رخ خواهند داد، برخی از این تغییرات بعنوان فرصت ها برای تکان دادن چیزها در موجودیت تان، ظاهر خواهند شد. شما باید این فرصت ها را تصاحب کنید.    

 

زمان آینه ای 02:02 بعدازظهر

این به شدت مانند اینست که شما به یک جریان مثبت از سیر تکامل رسیده اید، جایی که همه بردباری ها و تحمل های شما تغییر خواهند کرد. این ممکن است شما را جلب کند تا برخی جوانب زندگی تان را تغییر بدهید اگر می خواهید به پیش بروید و به اهدافتان برسید.

شما ممکن است وارد زمانی از بی ثباتی بشوید اما نباید وحشت زده بشوید. موانعی که شما با آنها مواجه خواهید شد فرصتهای بی همتایی برای پیشرفت و برای پیشروی به جلو به سمت یک سطح متعالی تر و برای خوشحالتر کردن شما در زندگی تان هستند.

 

زمان آینه ای 03:03 بعدازظهر

شما امکان دارد وارد یک دوره واقعا پر هیجان و جذاب بشوید که خواسته ها و آرزوهای شما قوی و تشدید شده خواهند بود. بسیاری فرصت ها در بسیاری قلمرو ها و در شرایط درست در دسترس قرار خواهند گرفت.

شما این فرصت را خواهید داشت تا قدرت اراده تان را بالا ببرید، و در راستای مسیر تکامل تان کار کنید، احتمالا سپس، نفوذ و تاثیر و شخصیت تان را توسعه می دهید.

 

زمان آینه ای 04:04 بعدازظهر

این زمان آینه ای، این معنا را دارد که شما نیاز دارید تا موجودی و سرمایه تان از زندگی را بگیرید و نگاهی دیگر بر اهداف عمده تان بیندازید. شما مجبور خواهید بود تا با برخی تغییرات مواجه شوید و نیاز خواهید داشت تا خودتان را با آنها تطبیق دهید. برای انجام چنین کاری، باید بدنبال راه حل های تازه باشید، چون برخی از شما امکان دارد برای انجام این امر مهم، سازگاری و مناسب بودن (لازم) را نداشته باشید.

 

زمان آینه ای 05:05 بعدازظهر

شما احتمالا ایده های تازه بسیاری را دارید چون این زمان آینه ای، خلاقیت و تخیل (خیال پردازی و تصور) را تیز می کند. بنابراین شما راه حل هایی را برای مشکلاتی که برای مدتی است دارند شما را آزار می دهند، خواهید یافت.

شما یک نیروی عظیم از خلاقیت را دریافت خواهید کرد که به شما اجازه خواهد داد تا برخیزید و چیزها را متفاوت ببینید. شما نگیزش برای به پیش رفتن را احساس خواهید کرد.  

 

از: https://goo.gl/iepKmm

 

زمان آینه ای 06:06 عصر

با دیدن این زمان آینه ای، دارند به شما درباره برخی مشکلاتی هشدار می دهند که ممکن است در آینده نزدیک ایجاد شوند. شما نیاز دارید تا بمنظور خاتمه دادن به آن مشکلا، آرامش تان تا را حفظ کنید، و بمنظور اجتناب از دور برده شدن توسط احساسات تان، نیاز دارید تا از استدلال تان استفاده کنید.

شما فوق العاده پذیرا خواهید بود و این به شما کمک خواهد کرد تا شهود و درک های مثبتی که در شما ازدحام خواهند کرد، را تحت کنترل درآورید و مهارشان کنید. شما باید آنها را به راه حل های کارامد تبدیل کنید که به شما اجازه بدهند تا به هر مانعی خاتمه دهید. شما باید همچنین حفاظت نیروهای متعالی را فرابخوانید، مهم نیست که چگونه آنها را فرا می خوانید، آنها به شما کمک خواهند کرد تا موفق شوید.

 

زمان آینه ای 07:07 عصر

این زمان آینه ای بر یک سطح معنوی بسیار بااهمیت است. حقیقتا، دیدن این زمان، به شما کمک خواهد کرد تا معنویت تان را توسعه ببخشید، چه به چیزی اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید. شما برخی افکار و ایده ها را دریافت خواهید کرد که به شما کمک خواهند کرد تا زندگی را بهتر بفهمید و آنچه در پشت ظواهر خوابیده است را بهتر بشناسید.

شما باید انرژیهایی که در بالای سرتان جمع خواهند شد را با تاباندن اشعه های افکار مثبت مهار کنید و تحت کنترل درآورید که به شما کمک خواهد کرد تا به زندگی خودتان از یک زاویه متفاوت نگاه کنید.         


زمان آینه ای 08:08 عصر

شما با یک سری از رخدادها مواجه خواهید شد: برخی از آنها دلپذیر هستند و برخی دیگر نیستند. به شما هشدار داده شده است و شما زمان کافی برای آماده شده برای اینرخداد ها را دارید. برای مثال، شما افکار مثبتی را به ذهنتان راه بدهید و راه حل های سازنده را که نسبت به راه حل هایی که مدت زمان زیادی است از آنها استفاده کرده اید، متفاوت هستند، را تصور کنید.

تصدیق شده است، که شما باید زمانی را برای فکر کردن درباره آن بگذرانید، اما باید همچنین، اقدام کنید یا اینکه برخی فرصتهای بی همتا که در پشت سرتان هستند را از دست بدهید.


زمان آینه ای 09:09 شب

یک نشانه از موفقیت پیش روی شماست! و برای شما فراهم کرده است تا تلاشهای در دست اقدامتان را تجهیز کنید تا از هر فرصت بهترین نتیجه را بگیرید.

شما به اندازه کافی خردمند خواهید بود تا تصمیمات درست را بگیرید. این از اینکه دیگر افرادی که احتمال دارد کمی بکنند را متقاعد کنید تا کمکتان کنند آسان تر خواهد بود، اگر بطور منظم افکار مثبت را تصور کنید.

این کار سپس مهمترین دستاوردهای شما را در بسیاری قلمروها تضمین می کند. تنها هر کاری را با قدرت خودتان انجام دهید تا به اهدافتان نائل شوید.


زمان آینه ای 10:10 شب 

این زمان آینه ای یک دوره خوب برای شما بر یک جنبه اجتماعی و انسانی را نوید و بشارت می دهد. این بطور قابل ذکر اینگونه می تواند دیده شود:

افزایش شهرت شما

یک نوع فرد مشهور شدن در بخش (اجتماعی/کاری) خودتان یا در میان عزیزانتان

افراد بطور افزایشی به شما اعتماد خواهند کرد. این می تواند بطور پیشرفت کننده ای یک مزیت برای شما باشد چون شما در جایگاه اختیار و اجازه (اولیای امور) خواهید ایستاد.

 

زمان آینه ای 11:11 شب

شما بر یک سطح مالی و دارایی، یک سورپرایز خوشایند را دریافت خواهید کرد. این درآمد پولی به شما کمک خواهد کرد تا چند مشکل کنونی یا در پیش رو را حل و فصل کنید.

شما باید مهارتهای ارتباطی تان را توسعه دهید چون این مهارتها برای رسیدن به اهدافتان در هر جنبه ای از زندگی تان برایتان سودمند خواهند بود. استادی بر سخنوری تان می تواند بسیار تاثیرگذار، (این را) اثبات کند. 

 

از: https://goo.gl/eeQcSL