جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

شگفتی اسب های تک شاخ (یونیکورن ها)

 

من اولین ملاقاتم با اسب تک شاخ را زمانی داشتم که بر روی چمن ها نشسته بودن و لپ-تاپم روی پاهایم بود. یک وجود سفید زیبا در کنارم ظاهر شد و من شگفت زده شده بودم که فهمیدم این یک اسب تک شاخ است. او اطلاعاتی درباره قلمرو ها ی اسب تک شاخ به من داد و به من گفت که آنها (اسب های تک شاخ) در جستجوی انسانهایی از انرژیهای بالاتر و متعالی تر هستند، کسانی که می خواهند به دنیا کمک کنند. آنها (اسب های تک شاخ) به آنها (افراد دارای انرژی متعالی) متصل خواهند شد و به آنها کمک خواهند کرد.

اسب های تک شاخ اسب های سفید خالص از بُعد هفتم هستند که برای اولین بار بعد از آتلانتیس است که به زمین بازگشته اند تا به ما در عروج مان کمک کنند. آنها بعنوان خالص ترین خالص شناخته شده اند و دارای خصوصیت های عشق، صلح و آرامش، ملایمت و لطافت، امید، بزرگی و برتری، مراقبت کننده، جادو و راز، هستند. هنگامی که آماده باشی آنها به نزدت خواهند آمد، و تو را نیز برای توسعه دادن خصیصه های اسب تک شاخ در درونت کمک می کنند.

آنها دارای یک شاخ مارپیچ از نور هستند که از پیشانی شان متشعشع و تابان است، که از طریق آن، هیلینگ و شفا، شعف و سرور و روشن فکری را اِعطا می کنند. نور یک اسب تک شاخ بسیار قدرتمند است که تدریجا در امواج، همچنان که بتوانی با آن کنار بیایی، در درون تو وارد می شود.

اسب های تک شاخ، آرزوهای روح را اِعطا می کنند، چیزهایی را که عمیقا تو را راضی می کنند و به تو کمک می کنند تا معاهده ی پیش از زندگی ات را (که در آسمان بسته شده) را تکمیل کنی.

هنگامی که تو درباره یک اسب تک شاخ می اندیشی، او انرژی ای را در درون تو بیدار می کند که تو را با قلمرو های بالاتر همسو و همتراز می کند. و اگر یکی از آنها را در رویاهایت و خوابهایت یا در حین مدیتیشن ببینی، روحت به انرژی اسب تک شاخ متصل شده است و تغییر های بزرگی (برایت) رخ خواهند داد.

به خاطر داشته باش که اگر غالبا به اسب های تک شاخ می اندیشی و آرزو داری تا به دنیا کمک کنی، یک اسب تک شاخ بزودی همراه و در کنار تو خواهد بود.

 

از: دایانا کوپر - http://www.dianacooper.com/books/unicorns