جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۹

آکاشیک - دعا برای یادآوری

 

Prayer for Remberance

 

As I know the truth of my divinity,

I begin to have an experience of myself as one who knows.

I know myself as the ancient and wise soul that I AM.

I am in alignment with my True Self and to the manifestation of all things.

My body and soul are healed and enlivened by the Light of the Divine.

I Am expansive. I am Love.

So it is. Blessed Be.


Lisa Barnet - AkashicKnowing.com

 

دعا برای یادآوری

 

همانطور که حقیقت الوهیت خویش را می شناسم،

شروع می کنم به تجربه کردن بعنوان کسی که می داند.

من خودم را بعنوان یک روح باستانی و خردمند آنطور که "هستم" می شناسم.

من با ضمیر حقیقی و با آشکار شدن همه چیز ها همسو و همتراز هستم.

بدنم و روحم و روانم شفا و هیلینگ را دریافت کرده اند و توسط نور الهی حیات یافته اند.

من بسیط و گسترده هستم. من عشق هستم.

چنین باشد. برکت داده شده (متبرک) باشد.


لیزا بارنت -  AkashicKnowing.com