جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد فرشته ای 84

 

عدد فرشته ای 84 نشانگر آن است که پری های کوچک الهی (divine fairies) یک پیام برایتان مخابره کرده اند که شما دارای توانمندیهای الهی هستید و هنگام اقدام کردن باید از این قابلیتهای الهی استفاده کنید. شما از طرف فرشتگانی که وزارت دارند (فرشتگان نگهبان) این ضمانت را دارید که مساعدت و یاری و راهنمایی آنها در همه چیزهای که دارید طرح می کنید را دارید تا در زندگی تان کاملشان کنید. شما باید از عقل و خرد و هوش تان استفاده کنید و تمام پتانسیل تان را برای کسب اهداف الهی تان بکار بگیرید.

عدد فرشته ای 84 می گوید که شما در حال جمع آوری انعامی هستید که برای سخت کوشی و ممارست گذشته تان در حین کار بر روی اهدافتان، برایتان ارائه شده است. فرشتگان دارند شما را متقاعد می کنند تا تلاش هایتان را بانجام برسانید تا قادر باشید تا بلند همتی هایتان در زندگی را درک کنید. اقدامات دقیق و وسواسی شما به ارتقای نتایج در همه جوانب زندگی تان منتج خواهد شد.

معنی عدد 84 نشانگر خاتمه ی یک توالی بزرگ از رخداد ها در زندگی شما است. فرشتگان دارند وعده می دهند که این تغییر و تحولات در زندگی تان ضروری است. 

عدد فرشته ای 84 می گوید که اکنون زمان مناسب است برای وارد شدن شما به یک حرفه معنوی یا برای راهنمایی دیگران برای ارتقای معنویت شان.


از: https://www.sunsigns.org/angel-number-83-meaning