جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

راز ملحق شدن به تویین فلیم فرار کننده

 

ما اغلب به عادت ها، عادت کرده ایم. و بدون اینکه بگذاریم فرایندی تنظیم شود تا اتفاقی رخ بدهد، می خواهیم درست همین الان اتفاق رخ بدهد.

همه چیز عالی است وقتی که خودش بطور طبیعی رخ می دهد.

سطح مرکزی سفر توئین فلیم، کار انرزیکی درونش است.

بسیاری از سفر های توئین فلیم با عقائد و باور ها، و اینکه چگونه این باور ها را پردازش می کنیم، کار دارد.

فاصله احساسی با یک توئین فلیم فرار کننده می تواند بخاطر دلایل بسیاری باشد، اما مرکزی ترین دلیل، انرژی درونی است.

گرایش طبیعی ما، خواست برای دانستن "چرایی" است، و تا حد مرگ به آن چسبیده ایم، خودمان را دیوانه می کنیم تا بدانیم که "چرا". فکر می کنیم به محض اینکه بدانیم چرا، مشکل حل شده است. درحالیکه این صحیح نیست.

چرایی اینکه چرا توئین فلیم مان فرار کرده است ممکن است ضروری یا حتی کمک کننده نباشد.

چیزی که باید بیشترین توجه را به آن بکنیم، فرکانس های ارتعاشی انرژی توئین فلیم مان است.

بجای هل دادن و مجبور کردن برای بهتر شدن چیز ها بین دو قُل توئین فلیم، فضایی ایجاد کنید. نمی گویم فاصله تان را حفظ کنید، بلکه فضایی ایجاد کنید تا انرژی خوب در درون خودتان و در درون توئین فلیم تان شکوفا شود. فضایی ایجاد کنید تا اجازه دهید تا انرژیهای خوب برای خلق شدن، شکوفا شدن، پردازی شوند، و اینکه این انرژیها، اتصال عمیقتری را بین شما ایجاد کنند.

ممکن است بیش از حد عملی بنظر برسد، اما باید متوجه باشیم که انرژیهای خوب از عشق، شور و اشتیاق و اتصال، اینجا هستند – در درون خودمان و در درون توئین فلیم مان. ما تنها نیاز داریم تا فضایی ایجاد کنیم تا این انرژیها با هم همگام و همسو بشوند و با هم رشد کنند.

ما تنها باید انرژیهای احساسی مثبت را به جهان هستی بدهیم، در سطحی که به ما اعتماد بنفس، حس قوی بودن و پر از خیال بودن و پر از زندگی را بدهد.

منفی نباشم و طرح هایمان را به زور به جلو هل ندهیم. 

انرژیها واگیر دار هستند! و اگر انرژیها عمیقا در درون شما هستند، و اصیل هستند پس در درون توئین فلیم تان نیز مرتعش هستند حتی اگر بر یک سطح ناخودآگاه مرتعش باشند.

توئین فلیم تان اینها را می فهمد، بدون توجه به اینکه چقدر به هم نزدیک یا از هم دور باشید.

به رشد و تکامل ادامه دهید و به کشف اینکه چگونه به بلاک ها و موانع منفی رابه بهترین شکل پایان دهید، انرژیهای منفی و احساسات منفی را پالایش و پاکسازی کنید، ادامه دهید. و آن فضا را برای ارتعاش بیشتر انرژیهای خوب و انرژیهای سالم، برای شکوفا شدن، ایجاد نمایید.

 

از: کریستین سی - https://goo.gl/NAtfJ6