جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

آکاشیک - دعا برای رها کردن وعده ها

 

 

PRAYER TO RELEASE VOWS

Mother, Father, Goddess, God, please release

the ties that bind me to vows from the past.

I move my energy outside of time and space to reclaim and gather my soul energy.

I return the energy of another that I have held on to.

Our Vow is complete.

So it is. Blessed Be.

 

دعا برای رها کردن وعده ها

 

خد.ا.وند، مادر الهی و پدر الهی

لطفا گره هایی که مرا به وعده ها یی از گذشته متصل می کنند

باز کنید.

من انرژیم را به بیرون از زمان و مکانم میفرستم تا انرژی روحم را دوباره مدعی باشم و آنرا دوباره جمع آوری کنم.

من انرژی دیگری ای را که نگه داشته بودم را (رها می کنم و بازگشت می دهم و) برمی گردانم.

وعده ما کامل شده است.

چنین باشد. برکت داده شده باشد.

 

از: لیزا بارنت - آکاشیک مَستر - akashicknowing.com