جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد 4


هنگامی که عدد فرشته ای 4 را دریافت می کنی، پیام احتمالا چیزی در مورد حمایت و پشتیبانی است. عدد 4 در نومرولوژی نشانه ثبات است. بسته به اینکه (در زمان دیدن پیام) چه چیزی به زندگی شما مربوط می شود، روشهای بسیاری برای تفسیر این پیام وجود دارند.

امکان دارد که این پیام در مورد ساختن یک مبنا باشد. بطور بالقوه، فرشتگان تان دارند تلاش می کنند تا به شما بگویند که اکنون زمان خلق فراساختار های استوار برای مخاطرات آینده است.

شاید این یک نشانه است که شما نیاز دارید تا برای توسعه مهارت هایتان یا دانش تان در محل کار، وقت بگذارید. بسیار امکان دارد که عدد 4 یک پیام برای شما باشد تا در این محدوده اززندگی تان در جایی که می خواهید سود هایتان را درو کنید، سنگ تان را تیز کنید. خودتان را وقف این قلمرو کنید، شما خودتان را برای رسیدن به اهدافتان تنظیم خواهید کرد.

اگر بر یک دوراهی هستید، احتمالا عدد 4 این پیام رادارد که راه طولانی تر، و پر چالش تر را انتخاب کنید. راه ساده را برنگزینید. شما همه عشق و حمایت برای موفق شدن در این تعهد رادارید.

در ابتدا ممکن است دوگانگی بنظر برسد، اما بدانید که ارزش تلاش را دارد. وقت گذاشتن برای انجام درست کارها به شما موفقیت بزرگتری را در آینده می دهد. اگر این راه درست نبود فرشتگان شما را برایش تشویق نمی کردند.

هنگامی که تلاش می کنید تا قلمرو معنوی را بفهمید، برایتان گیج کننده است. به هر حال فرشتگان تان توانایی را به شما می دهند تا همه پاسخها را بیابید.

به خودتان اعتماد کنید، ارتباطتان با قلمرو متعالی را رشد بدهید. نسبت به پیامهای قلمرو معنوی گشوده باشید و از شهود خودتان پیروی کنید. نهایتا، شما به سوی مسیری که در سرنوشت تان مقدر شده است هدایت خواهید شد. 

 

از: http://www.sunsigns.org/angel-number-4-meaning