جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد بدهی کارمایی : اعداد 13 و 14 و 16 و 19


گفته شده اعداد 13، 14، 16 و 19 هر جایی در محاسبات عددی مرتبط به اسم و یا تاریخ تولد یافت شوند، یک بدهی کارمایی را آشکار می کند. هر جا در اعداد مرتبط با نومرولوژی اسم یا تاریخ تولدتان به اعداد 1، 4، 5 و 7 برخورد کردید، ببینید عدد قبلی دو رقمی چه عددی بوده است. 

از: http://psychicvisions.org/numerology_karmicdebt.htm

 

عدد بدهی کارمایی 13

اگر عدد 13 و در نتیجه عدد 4 در اعداد محاسبات اسم و تاریخ تولدتان بدست آمد پس بدین معنی است که سرنوشت تان بدین سمت می رود که با کار سخت، هر گونه کارما را پاک کنید. هیچ چیزی در دیس نقره به شما تحویل داده نشده است.

افراد دارای عدد بدهی کارمایی 13، ممکن است دریابند که تکرار نکردن اشتباهات شان، دشوار است. یا ممکن است دریابند که مشکلات یکسان به دفعات در زندگی شان سر در می آورند.  

این اشتباه است که فکر کنیم داشتن عدد 13 بعنوان عدد بدهی کارمایی، بد است. این عدد می تواند گدا را شاه کند، و احترام های بسیاری به سبب توانایی مشهود برای جایگزین کردن فرصت های بزرگ، برای این افراد کسب کند. اگر این عدد را دارید، تمرکز و استقامت داشته باشید. نظم و ترتیب و اجتناب از به تعویق انداختن کارها، بطور بسیار زیادی به افراد دارای این عدد کمک می کند.

از: http://psychicvisions.org/numerology_karmicdebt.htm


عدد بدهی کارمایی 14

این عدد از زندگی های گذشته فرد می آید و نشان دهنده ی کسی است که افراد یا حقوق دیگر افراد را بطریقی مورد تجاوز قرار داده است.

افراد دارای عدد بدهی کارمایی 14، مجبور شده اند تا با شرایط متغیر و رخدادهای غیرمنتظره ی بدون هشدار قبلی، خودشان را تطبیق بدهند. احتمال گرفتار شدن این افراد در اعتیاد، شامل اعتیاد به الکی و اعتیاد به س ک س وجود دارد.

این عدد می تواند وابستگی بیش از حد و مشکل در روابط را سبب شود. در واقع، روابط ممکن است زهر وجود فرد باشد، از آنجا که فرد را از متمرکز شدن روی اهداف و رویاهایش باز می دارند. انعطاف پذیر بودن و تطبیق پذیر بودن فرد از فقدان امنیت جلوگیری می کنند.

تعهد یکی از بزرگترین موضوعات در رابطه با عدد بدهی کارمایی 14 است. این مهم است که زندگی تان را مال خودتان بکنید و اینکه همه اش در رابطه با یک فرد دیگر نباشد.

از: http://psychicvisions.org/numerology_karmicdebt.htm

 

عدد بدهی کارمایی 16

این عدد همه اش در رابطه با پاکسازی اگو و ضمیر و نفس و جدایی روح و روان از تاثیرات مخرب است. این عدد پر دردی است چون معمولا فرد دارای این عدد، یک صعود عالی و سپس ک سقوط بزرگ را تجربه می کند. فرد ممکن است برای مدتی موفق باشد و سپس از بدترین پیشامد ها رنج ببیند.

این عدد بدهی کارمایی درباره تعلیم دادن افراد برای فروتن بودن و پذیرش اراده ی الهی است. فروتنی ای که به سبب این قوط سخت پیش می آید معمولا بسیار به فرد خدمت می رساند. این سقوط می تواند، شخصی، فیزیکی، یا مالی باشد.

بسیاری افراد دارای این عدد کارمایی، همچنین فروریختگی روحی را یز تجربه می کنند. نتیجه این سقوط معمولا یک "هیر زخم دیده و مجروح" است. [ازدرون این زخم و درد، توانمندی هیلینگ و شفا فعال و پرورش داده می شود]

اگر این عدد را دارید، مراقب باشید تا خودپسند نباشید و از بالا به دیگران نگاه نکنید. 

از: http://psychicvisions.org/numerology_karmicdebt.htm

 

عدد بدهی کارمایی 19

این یک درس کهنه است. شما نیاز دارید تا بیشتر بیاموزید تا انسان بهتری باشید و باید با دیگران تعامل داشته باشید. بر حسب تفسیر این عدد، این افراد مرکز جهان هستی هستند.

حادثه معمولا رخ می دهد تا به این افراد بیاموزد که "حکمرانی کردن" در "خدمت کردن" است. آنها می آموزند که همه ما بهم مرتبط هستیم و اغلب کارما ی آنها شکل چیزی را بخود می گیرد که از گذشته آمده تا آنها را در خود گرفتار کند.

رسالت کارما، بالا بردن روح ماست. دانستن این اعداد می تواند به شما کمک کند تا بدانید که چه در پیش رو دارید.

از: http://psychicvisions.org/numerology_karmicdebt.htm

 

برای محاسبه عدد بدهی کارمایی تان، نام کامل تان به لاتین و تاریخ تولد میلادی تان را در سایت زیر در قسمت Free Karmic Debt Number Reading وارد کنید و در صفحه بعد، بعد از بالا آمدن نتیجه محاسبه، عدد و توضیح مرتبط با عدد کارمایی تان را ببینید [عدد بدهی کارمایی برای متولدین روز های 13 و 14 و 16 و 19 در هر ماه محاسبه می شود]:

http://www.sunsigns.org/karmic-debt-numbers

بر مبنای این محاسبه، عدد 0 بمعنای وجود نداشتن بدهی کارمایی است.