جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

ترجمه لیریکز - Sarit Hadad - HaChaiem Shelcha Leflaiem

 

Sarit Hadad - HaChaiem Shelcha Leflaiem

سریت حداد - زندگی شگفت انگیز تو

زبان اصلی: عِبری

 

می شنوم که به همه می گویی که خوبی برایتان باشد درحالیکه زندگی ات شگفت انگیز است

تنها من می دانم در درونت چه احساسی داری

چگونه سوخته ای اما دقیق و پر زحمت لبخند می زنی

آنچه با من کرده ای بخشودنی نیست، تنها عصبانیتت مبهم است

چیزی که مرا بیش از همه آزرد

من هر روز تلاش می کنم تا از نو آزاد شوم تا فائق آیم

تو به سرزمین دیگری فرار می کنی

دور از دید، دور از قلب، دور از درد

از قلبی که به سقوط تهدید می کند

بیاد دارم در لحظات حقیقی ات

فکر کردی داری میمیری وقتی که مرا دیدی

و من عاشقت شدم مثل هیچکس دیگر

و همه چیز را به تو دادم، بیش از آنچه که داشتم

از تو پرسیدم که چرا مجبور بودی همه چیز را ویران کنی

تو بهترین اتفاق زندگی من هستی

و آنچه تو نسبت به من انجام دادی نابخشودنی است، و تنها عصبانیتت مبهم است

نگاه خیره ات همه چیز را گفت ....