جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

آکاشیک - دو دعای پر قدرت برای پاکسازی و برطرف کردن بلاک ها و یک دعا برای حرکت به جلو

 

 بهتر است این دو دعا را با هم بگویید. تا انتهای ژانویه این دو دعا را در هرروز امتحان کنید.

 

💗 دعا برای حرکت به سمت جلو

مادر الهی، پدر الهی، خد.ا.وند

لطفا گره های پشت سر مرا باز کنید و آزاد کنید.

کمکم کنید تا برای واضح و روشن کردن و آزاد کردن انرژیم، که در گذشته گرفتار شده، از آغاز زمان تا این لحظه، فراتر از زمان و فضا بسط یابم.

لطفا کمکم کنید تا متعالی ترین انرژیم را در این لحظه جمع کنم، باشد تا انگیزه و عزم برای حرکت به جلو بر مسیر روحم را داشته باشم، و رسالت روحم را به انجام برسانم.

 

💗 دعا برای خلق رویاهایتان

"من روشن و واضح هستم. من متمرکز هستم.

من برای هر چه پیش آید آماده هستم تا رویاهایم را محقق کنم.

من می دانم که وضوح و روشنی با کمک و یاری سوابق آکاشیک، معجزات را در زندگیم خلق می کنند.

من دیده شده ام، صدای من شنیده شده است، و من برای هدایای الهی و استعدادهایی که عرضه می کنم شناخته شده ام.

جهان هستی با من متحد و یکی شده است تا جادو رخ دهد و رویاهایم محقق شوند."

 

از: لیزا بارنت - akashicknowing.com


و یک دعای دیگر:

 

💗 دعایی برای مساعدت برای حرکت به جلو

خد.ا.وندا، مادر الهی، پدر الهی، گره ها را از من بگشایید و مرا مستحکم کنید. کمکم کنید تا به بیرون از فضا و زمان گسترش یابم تا هر انرژی ای که از ابتدای زمان تا کنون در گذشته به دام افتاده است، پاکسازی و رها شود. کمکم کنید تا متعالی ترین انرژی ام را در این لحظه جمع کنم باشد تا انگیزه و انرژی جنبش برای حرکت به جلو بر مسیر روحم را با پر کردن رسالت روحانی زندگی ام، در پیش گیرم.

 

لیزا بارنت - استاد آکاشیک - akashicknowing.com