جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

ترجمه لیریکز - Jackie Evancho - To Believe


Jackie Evancho - To Believe

جَکی اِوانکو - برای ایمان داشتن

زبان اصلی: انگلیسی


توضیحات جَکی:

عمویش این آهنگ را سروده و این آهنگ برای کسانی است که آنچه ما داریم را ندارند.

 

ترجمه آهنگ:

قبل از اینکه دراز بکشم برای استراحت (در شبانگاه)

درخواست کوچکی را از پروردگار می کنم

می دانم که هر آنچه که نیاز دارم را دارم

(و) اما این دعا برای من نیست

افراد بسیاری در این روز

جای آسایش بخش و آرامش بخشی برای ماندن ندارند

(خد.ا.وندا) بگذار همه آتش ها (ی جنگ ها) پایان یابد، باشد تا فرزندانت صلح و آرامش را ببینند

اشکهای غم را (از گونه هایشان) پاک کن

برای ایمان داشتن به روزی که گرسنگی و جنگ خواهند مُرد

تا در میانه جدایی، امید داشته باشند

تا هر گنجشک به حساب آورده شود

روزی که تو صدای گریه ها را می شنوی و به دعا گوش فرا می دهی

بگذار تا همیشه تلاش کنم تا ایمان داشته باشم

که ما می توانیک قلب هایی را که اندوهگین هستند را شفا بدهیم

کمکمان کن تا گریه های نگران فقیر را نادیده نگیریم

یا از اینکه دردشان هرگز ترکشان نکند غافل نشویم

برای ایمان داشتن به روزی که گرسنگی و جنگ خواهند مُرد

تا در میانه جدایی، امید داشته باشیم

تا هر گنجشک به حساب آورده شود

روزی که تو صدای گریه ها را می شنوی و به دعا گوش فرا می دهی 

دکلمه: پدر آسمانی همانطور که میبینی کودکی بیش نیستم، و بسیاری چیزها مانده تا بفهمم، اما اگر شکوه و بخشش و جلال تو مرا احاطه کند، بهترین کارهایی را که می توانم انجام خواهم داد ..... پیمان می بندم بهترین کارهایی را که می توانم انجام خواهم داد.... 

برای ایمان داشتن به روزی که گرسنگی و جنگ خواهند مُرد

تا در میانه جدایی، امید داشته باشیم

تا هر گنجشک به حساب آورده شود

روزی که تو صدای گریه ها را می شنوی و به دعا گوش فرا می دهی