جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

7 چاکرا و 7 فرشته

 

چاکرای ریشه

فرشته مقرب مرتبط: ساندالفون – محافظ کودکانی که هنوز بدنیا نیامده اند. نقش اصلی ساندالفون حمل کردن دعاهای ما به سوی خد.ا.وند است، باشد تا پاسخ داده شوند. ساندالفون با موسیقی پیوند خورده است. شاید حضور او را زمانی که به موسیقی گوش می کنید یا موسیقی را می نوازید، حس کرده باشید.

کریستال مرتبط: فیروزه

 

چاکرای دوم (چهار انگشت در زیر ناف)

فرشته مقرب مرتبط: کاموئل (خَموئل - کَموئل) – کسی که خد.ا.وند را می بیند. او در عشق، اعتماد بنفس و موضوعات مالی و درآمد کمک رسانی می کند. او به هیلینگ و شفای روابط کمک می کند.

کریستال مرتبط: رز کوارتز یا فلوریت

[در انگلیسی کَموئل / کاموئل را اینگونه می نویسند: ch a m u el – و فرد انگلیسی زبان بدون توجه به زبان اصلی این لغت، دیگر این کلمه را کاموئل یا خموئل یا کموئل تلفظ نمی کند بلکه آنرا شامیوئل یا شامیوئیل تلفظ می کند که تفاوت فقط از جهت تلفظ است.]


چاکرای سوم، چاکرای خورشیدی

فرشته مقرب مرتبط: یوریئل – نور خد.ا.وند. او کمک می کند تا بار های دردناک و خاطرات دردناک گذشته را رها کنیم. او بخاطر اطلاعات عقلانی و فکری، راه حل های عملی و بصیرت ها و بینش های خلاق اش، بعنوان یکی از خردمندترین فرشته های مقرب ملاحظه شده است.

کریستال مرتبط: کهربا

 

چاکرای چهارم، چاکرای قلب

فرشته مقرب مرتبط: رافائل – خد.ا.وند شفا و هیلینگ می دهد. او با همه انواع هیلینگ ها و شفا ها در موجودات زنده پیوند خورده است. او همچنین با سفر پیوند خورده است. ما می توانیم هر زمان که عازم سفر هستیم برای امنین و حفاظت او را فرابخوانیم.

 کریستال مرتبط: مالاکیت (مرمر سبز)

 

چاکرای پنجم، چاکرای گلو

فرشته مقرب مرتبط: میکائل (میخائل) – کسی که مانند خد.ا.وند است (یا "چه کسی همانند خد.ا.وند است؟"). او بر حفاظت از ما بطور فیزیکی، احساسی و معنوی، حکمرانی دارد. او همچنین در قطع اتصالات اتری و انرژیکی (طناب های انرژیکی) که ما را به خاطرات گذشته و افراد متصل کرده اند، پس ایجاد حرکت ساده تر به جلو برای ما، ما را یاری می کند.

کریستال مرتبط: سوگیلیت

 

چاکرای ششم، چاکرای چشم سوم

فرشته مقرب مرتبط: گبریئل – پیام رسان خد.ا.وند. او در خلاقیت، ارتباطات، راهنمایی دیگران و پرورش دادن ضمیر درونی مان، به ما کمک می کند.

کریستال مرتبط: کوارتز زرد (Citrine)

 

چاکرای هفتم، چاکرای تاج

فرشته مقرب مرتبط: زَدکیئل – درستکاری الهی. او در بدست آوردن وضوح و شفافیت، بخشیدن و گذشت کردن و ایده های تازه، به ما کمک می کند. او همچنین در هیلینگ و شفای احساسی ما را یاری می کند. او با شعله اش، می تواند ارتعاشات منفی را به ارتعاشات مثبت تبدیل کند.

کریستال مرتبط: سنگ لاجورد

 

از: https://goo.gl/2DQsjV