جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

نومرولوژی - اعداد فرشته ای 3 و 33


معنی فرشته ای عدد 3 

عدد فرشته ای 3 توسط قدرتهای متعالی برای جلب کردن توجه شما استفاده شده است. هنگامی که این عدد بر شما ارائه شده، همچنین می تواند به این معنی باشد که فرشته ها آرزوها و دعاهای شما را شنیده اند و دارند به شما می گویند که در طی هفته ها یا ماههای آینده از قلبتان پیروی کنید.

عدد فرشته ای 3 همچنین، ایده های خلاقیت، منحصر بفرد بودن، و ماجرا، را ارائه می کند. هنگامی که جنبه های معنوی این پیام مورد ملاحظه قرار می گیرند، ممکن است به این ایده ترجمه بشود که فرشته های نگهبان شما دارند به شما می گویند تا بمنظور محقق کردن آرزویتان به بخش خلاق خودتان دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که عدد 3 در پیوستگی با یک عدد 3 دیگر دیده شود، این پیام اندکی متفاوت است. اگر عدد فرشته ای شما 33 است، پس شما دارید از یک استاد اعظم پیام دریافت می کنید. رهبران و استادان معنوی بزرگ در طی این مرحله از زندگیتان با شما هستند.

 

عدد فرشته ای 33

عدد فرشته ای 33 دارد به شما می گوید که شما راهنمایی و حمایت معنوی برای ریسک کردن را خواهید داشت. این پیام می تواند چنین باشد که، اگر شما دارید یک نقل و انتقال در زندگیتان انجام می دهید، اکنون زمان فرصت است. انرژیهایی که شما را احاطه کرده اند مثبت هستند و بعدا از نظر اجتماعی برای یافتن مسیر درست تان شما را توانمند خواهند کرد.

از نظر معنوی و اجتماعی، اکنون یک نقطه متعالی در زندگی شماست. نه تنها شما پیامها را از قدرتهای متعالی دارید می شنوید، بلکه توانایی برای برقراری ارتباط با کسانی که اطرافتان هستند در طی این زمان قویتر است. در آغوش کشیدن این مرحله، شرایط کنونی شما را بیشتر بهبود خواهد بخشید.

بخاطر توانایی افزایش یافته تان برای مرتبط شدن به دیگران و دسترسی به اهدافتان، عدد فرشته ای 33 پیشنهاد می دهد که اکنون زمان عالی است تا سرنوشت تان را تعقیب کنید. شما در مکان درست برای انجام ریسک های بسیار بزرگتر هستید، و نتیجه نهایی ارزشش را دارد.

 ذهن و روحتان را متوجه این استادان (معنوی) بزرگ نگه دارید. اکنون زمان عالی است تا از آنها بیاموزید. استادان شما اینجا هستند تا یه سوالاتتان پاسخ دهند و به شما کمک کنند تا یک بیداری معنوی عظیم را کسب کنید. اگر ذهن و چشم تان را باز نگه دارید، خودتان را بیشتر تنظیم شده با این انرژیهای جهانی خواهید یافت.

این همچنین می تواند شما را به یک حالت متعالی از خود-شکوفایی هدایت کند. با گوش فرا دادن به جهت یابی های انرژیهای جهانی، شما همچنین می توانید درباره مکانتان در گیتی، همانند قدرت ها و ضعف هایتان، بیشتر بیاموزید.

باز، روشنفکر، و پر از شعف و سرور باشید. به غرایزتان اعتماد کنید و به رهبران معنوی تان گوش فرا دهید.

 

از: http://www.sunsigns.org/angel-number-33-meaning