جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

نومرولوژی - عدد فرشته ای 102

 

عدد فرشته ای 102 بر بسیاری چیزها دلالت دارد.

تفسیر هر یک از سه رقم عدد 102:

عدد 1 همواره نشانه شروع های تازه و انرژی قدرتمند است. عدد 0 نشانی از خد.ا.وند است. نشانگر زندگی جاویدان و نامیرایی است. نشانگر قدرت متعالی است. عدد 1 غالبا نشانگر ازدواج های موفق و شاد است. عد 2 عدد ازدواج است. نشانگر کنار هم قرار گرفتن چیزها یا افراد است. ممکن است ادغام دو شرکت باشد.

عدد فرشته ای 102 پیامی از فرشتگان است که همه چیز رو براه خواهد شد. این یک نماد انصاف است که یعنی همه جوانب متعادل خواهند شد. این عدد در کشمکش ها با افراد صحبت می کند تا آنها را آرام کند و بگوید که راه حلی پیدا خواهد شد. عدد فرشتهای 102 یک نامه از فرشتگان بسوی شماست که مشکل امروز شما شاید راه حلی برای فرداست. این یک نماد دیپلماسی است. به شما دارد گفته می شود که داستان فردی که در جنبه دیگر ماجراست را نیز بشنوید.

ازدواج، یک پیام قوی از عدد فرشته ای 102 است. اگر ازدواج نکرده اید، اکنون زمان اقدام رسیده است. اکنون زمان خرید آن حلقه نامزدی است. برای زوج هایی که ازدواج کرده اند، اکنون زمان استقبال کردن و خوشامدگویی از همسرشان است. عشقتان را به یک سفر یا مهمانی ببرید. از دعوا کردن دست بردارید و عشق را ابراز کنید و برای فهمیدن شریک زندگیتان تلاش کنید. اکنون زمان در کنار هم ایستادن و با هم ایستادن در مقابل کشمکش ها است.

بطور خلاصه، عدد فرشته ای 102 نشانه ای از رهایی و خلاصی خوب است. این پیام می گوید که همه خوب خواهند بود. فرشته های نگهبان این عدد را به شما نشان می دهند تا نسبت به اعضای خانواده و دوستان، مهربانتر و به آنها نزدیکتر باشید. این پیام همچنین یک معرفی از انرژی مثبت در جامعه ای است که شما در آن زندگی می کنید.

 

از: http://www.sunsigns.org/angel-number-102-meaning