جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

ترجمه لیریکز - Marco Mengoni - Pronto a Correre


Marco Mengoni - Pronto a Correre

مارکو مِنگونی - آماده ی فرار

زبان اصلی: ایتالیایی

 

بدون تو بی حرکت بودم

امروز میبینم که تو ناگهان محو شده ای

در میان جمعیت تو دور خواهی شد

از بهانه ها سیر و بیزار شده ام، و از مشکلات تو خسته شده ام

تو گفتی که دیگر نمی خواهی در کنار من قدم بزنی

اکنون این خانه بنظرم بزرگتر می آید 

من هر گوشه اش را روشن کرده ام، من اتاق خواب را رنگ کرده ام، من کاغذ دیواری تازه به اتاق ها زده ام

از آنموقع همچنان هستم

تو نمی توانی نه الان و نه هیچوقت دیگر مرا متوقف کنی چون به دفعاتِ بیش از حد، تو را انتخاب کردم

من بی حرکت نیستم

متشکرم که مرا آزُردی، من هرگز فراموشش نخواهم کرد

متشکرم، من دور خواهم شد

تنها در مقابل باد دوباره شروع خواهم کرد

من به مرکز شهر خواهم رفت و خرید خواهم کرد

من احساس شکسته شدن نمی کنم

100 گرم از خورشید و از عشق بی نیازم

پس از آن اگر خاکستر شوم، هرگز مرا نخواهی گرفت

نه الان و نه هیچوقت

چون به دفعاتِ بیش از حد، تو را انتخاب کردم

فراموشم کن

متشکرم که مرا آزُردی

فراموشش نخواهم کرد

متشکرم، من دور خواهم شد

تنها در مقابل باد دوباره شروع خواهم کرد

آماده خواهم بود تا فرار کنم برای خودم

و تو بی حرکت خواهی ماند

متشکرم که مرا آزُردی

فراموشش نخواهم کرد

در درون رگها احساس می کنم، زندگی ای را که دارد حرکت می کند و شروعش خواهم کرد

آماده خواهم بود تا فرار کنم برای خودم