جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

عشق تویین فلیم قویتر خواهد، هنگامی که وضوح و شفافیت را کسب کنید

 

یک چیزی که وقتی از کنار کسی رد می شویم که ممکن است توئین فلیم ما باشد ما را در درون خودش به دام می اندازد اینست که انرژی ما ابری و ابر گرفته می شود. یک "سلام" ساده به سکوت مطلق بدل می شود، انگار که هنگامی که از کنار او رد می شدیم، نمی توانستیم کلمه ای را ادا کنیم و ممکن است احساس کنیم دمای بدنمان افزایش می یابد، و حتی آدرس خودمان را هم ندانیم (و فراموش کرده باشیم)!

این به سبب دلیل های زیادی ممکن است رخ دهد که شاید این دلایل را بدانید یا ندانید، اما هنگامی که چنین احساسی داریم .... قادر هستیم تا بر این زمین فرود کاملی داشته باشیم و به انرژی زمین متصل شویم .... مگر اینکه عاشق آن نگاهی که درکش کرده اید بشوید انگار که ذهنتان در درون ستاره هاست.

خب درباره این احساس مطلق غیرقابل توضیح که از کنارش عبور می کنیم چه کنیم؟

چنین احساس ها و حس هایی معمولا سیگنال هایی هستند که بدن یا انرژی یا جهان هستی مان دارند به سمت ما می فرستند. این همان فردی است که او را پیش از این در زندگی ای دیگر (خصوصا قبل از فرود به زمین) می شناختیم، و اکنون شاید دوباره او را از نزدیک در این زندگی می شناسیم. با اینحال می باید بخاطر بیاورید ....

این تنها خاراندن سطح انرژی معنوی است.

ما منحصر بفرد های پیچیده ای هستیم و نیاز داریم تا برای فهمیدن آنچه انرژی درونی قُل توئین فلیم مان دارد به ما می گوید توانا باشیم. اگر در بُعد سوم انبار شده ایم و در سبک زندگی ایده آل بُعد پنجم مان نیستیم ... نیاز داریم تا قادر باشیم تا اول از همه خودمان را به انرژی زمین متصل کنیم.

همه ما بلاکهای انرژیکی در درونمان داریم که اگر به آنها توجه نشود رویهم تلمبار و تلمبار می شوند. هنگامی که از کنار توئین فلیم مان می گذریم .... بلاکهای انرژیکی مان با همه آنچه که دارند به ما ضربه می زنند و ما نمی دانیم چه اتفاقی دارد می افتد. اینها سیگنال هایی هستند که دارند با ما می گویند که مدت زمان بیش از حد طولانی ای است که از نیاز برای تغییر غافل شده ایم. اگر ما توجه نکرده باشیم و بر کار انرژیکی خودمان به وضوح و شفافیت نرسیده باشیم و سپس لحظه حقیقت بیدار شده باشد و ما بازتابی از روح درونی خودمان را ببینیم .... این ما را تا عمق وجودمان تا هسته وجودمان می لرزاند.

چگونه به راحتی به توئین فلیم مان بگوییم "سلام" و او عاشق ما بشود؟

جواب سوال در غیر عامدانه بودن نوشته شده است، چون این چیزی است که که هنگامی که این لحظه برسد بطور ناخوداگاه داریم به آن فکر می کنیم. سوالاتی که واقعا نیاز دارید بپرسید بسیار حسی تر بر شمرده می شوند ....

چگونه می توانم انرژی درونی ام را تغییر بدهم تا احساساتم به یک بازده مشخص وابسته نباشند؟

فارغ از هوا و هوس هر فرد دیگر، چگونه می توانم یک حس شعف و شادی و وضوح درونی را حفظ کنم و نگه دارم؟

همه اینها با وضوح در درون حس تعادل آغاز می شوند.

زمانی که ما نسبت به هشیار بودن و کسب وضوح انرژی درونی مان فروگذاری کرده ایم بیش از حد طولانی شده است.

بگذارید مثالی برایتان بیاورم.... هنگامی که صبح بیدار می شویم و شب به خوبی نخوابیده باشیم اما مجبور باشیم تا بلند شویم و سر کار برویم .... در چند دقیقه اول از بیداریمورد یک هجمه شدید هستیم. یک هجوم از ترس و وحشت از اینکه دیر شده باشد، از اینکه در بی خوابی غرق شویم، از اینکه گیج باشیم. ناامیدی و تیرگی یا هر آنچه انرژی شخصی مان ممکن است ناگهانی ابرازش کند.

چند نفر از ما عملا از خودمان پرسیده ایم که این هجمه انرژیکی از کجا می آید؟

چگونه می توانم این را تغییر بدهم تا برایم سودمند باشد .... به جای حس کردن این بلاک های انرژیکی در حال فرو رفتن احساس بهتری بکنم؟

جواب هر چه که باشد می باید این سوالها را از خودمان بپرسیم. این گام اول است.

به محض اینکه نسبت به انرژی مان آگاه تر بشویم، اینکه بلاک ها کجا ها هستند و در کجا ها دارند به تلمبار شدن ادامه می دهند – این زمان هنگامی است که قادر هستیم تا به جایی که نیاز داریم تا مهارتهای بهتری را در درون خودمان کسب کنیم با دقت اشاره کنیم.

کار انرژیکی (با سیستم انرژیکی) انجام دهید، مدیتیشن انجام دهید، کار تنفسی (مثل ذاذن ... پرانایاما ....) انجام دهید.

آزمایش کنید و چیزهای متفاوتی را امتحان کنید تا تا کشف کنید که بمنظور پاکسازی بلاک هایتان و کسب وضوح و شفافیت در درون خودتان، کدامیک کاراتر و موثر تر هستند. به محض اینکه شروع کنید تا متعادل تر باشید و وضوح و شفافیت داشته باشید، و فنجان تان را با انرژی ارتعاشی خوب حسش کنید – پس قادر هستید تا این (حس ارتعاشی خوب) را با دیگران به اشتراک بگذارید – بله، و البته مشتمل بر توئین فلیم تان.

و من باید اضافه کنم که بخشی از این با رها کردن افکار خودخواهانه آغاز می شود.

برداشت بد نکنید، انرژی خودخواهی که از زمان تولد در درونمان بوده است تا بقا یابیم و از کودکی تا بزرگسالی رشد کنیم، در همه ما جوانه زده است. اما اکنون زمان بازتاب دادن صفات نیک که از کودکی داشته ایم و توسعه دادن آنها فرا رسیده است و همچنین زمان دور کردن صفات بد فرا رسیده است.

می دانم که ایده های متفاوت بسیاری را دارم مطرح می کنم اما نهایتا همه اینها درباره رشو شخصی و اکتساب نور هستند و می توانند با دیگران به اشتراک گذاشته شوند. ملخص کلام: به محض اینکه ما به زندگی دیگران، بله، حتی افراد غریبه، ارزش بیفزاییم، سپس این ارزش گذاشتن بر ما تابانده می شود. این مسیرهای انرژیکی قویتر خواهند شد، و نیمه تاریکتر شما (همان نیمه که همه ما داریم) خوب متعادل خواهد شد و با بارهای سنگین موضوعات حل نشده غرق نخواهد شد.

 

خب معنی اش چیست؟

آخرین نکته ای که مایلم تذکر بدهم اینست که به محض اینکه شروع کنید تا نسبت به انرژی درونی تان آگاه و هشیار بشوید، تغییرش بدهید و هنگامی که پر بار یا خلاق نیست راه دیگری برایش برگزینید .... درک خواهید کرد که ما بخشی از یک طیف انرژیکی جهانی عظیمتری هستیم.

شخصی که ما بسیار بدعاشقش بودیم .... عملا در انتها یک انعکاس سیگنال از چیزهایی است که در درون خودمان پنهان کرده بودیم و اکنون در انتها (آنچه در درونمان پنهان کرده بودیم) شروع می کنند در شکل انسانی فرد دیگری بر ما بازتابانده می شوند. ما از تغییر هراسان می شویم، خصوصا از تغییر انرژی درونی. اما می بینیم که در جلوی چشم ما هنگامی که با فرد دیگری تعامل داریم بوقوع می پیوندد – می بینیم که باید وضوح و شفافیت و رشد را کسب کنیم.

بعد از ملاقات با توئین فلیم تان، این ارتباط به هر کجا که ختم بشود، همه این اتفاقات بسادگی در مورد سیگنال های انرژیکی خودمان است که از آنها غافل شده بودیم. رشدی که ترکش کرده بودیم.

به محض اینکه این رشد و وضوح در درون ما رخ بدهند، درک خواهید کرد که قادرید تا شادی و شعف و خوشحالی را برای بسیاری به ارمغان بیاورید .... خصوصا برای کودک درون تان که واقعا به این شادی و شعف نیاز دارد.

در اصل – عشق توئین فلیم هنگامی که به وضوح از خودمان دست یابیم و ببینیم که از توئین فلیم مان منعکس شده است، بسیار قویتر خواهد بود. وضوح حقیقی توئین فلیم به ما کمک می کند تا هیلینگ و شفا بیابیم و عاشق باشیم و بر ارزشهای جهان هستی بیفزاییم.

واقعا این شخص که توئین فلیم ماست، نیست که ما را می ترساند.... بلکه انعکاس خودمان است که ما در درون او می بینیم.

 

از: twinflamesecret.com/twin-flame-love-is-more-powerful-when-you-gain-clarity