جستجوی این وبلاگ

شنبه، آذر ۲۲، ۱۳۹۹

ترجمه لیریکز - Laura Pausini - Sorella Terra


Laura Pausini - Sorella Terra

لائورا پائوزینی - خواهرم... زمین

زبان اصلی: ایتالیایی

 

خواهرم .... زمین

تو را می شنوم

هر صدفی که اقیانوس را دارد

و بعد، هر برگ، ی تپش قلب است

که می داند چگونه در اتحاد با ما مرتعش باشد

اگر بخواهی

خواهرم .... زمین

چه آرامشی می دهی

با صحراها و بیابان هایت و با یخچال های طبیعی ات

اینطوری من با روحم احساس می کنم

این نفس های بی انتها را

چون جنگل های تو نفس های من هستند

تو می دانی

و احساسی که به من می دهی هیچ احساس زمینی ای نیست

که به من می دهی

و در نهایت مرا رها می کنی

در هارمونی آسمانی این هیجان

اما بارها تو را دیده ام که بیمار شده ای.... جراحتی تا حد مرگ از بی تمدنی و خشونت

اینطوری من مانند غباری می شوم و خودم را گم می کنم در درون بادی از تندباد ها

چون جنگل های تو نفس های من هستند

تو می دانی

و احساسی که به من می دهی هیچ احساس زمینی ای نیست

که به من می دهی

و در نهایت مرا رها می کنی

در هارمونی آسمانی این هیجان