جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۹

اگر نمیتوانید از رختخواب بیرون بیایید بر رنگ سبز نعنایی مدیتیت کنید!

  

میدانید، وقتی که بیمار هستید، تمایلی به انجام تپینگ یا روش هیلینگ دیگری ندارید. و دوست دارید در رختخواب بمانید. درست مثل من! پس باید کاری می کردم تا حالم بهتر شود، پس کتاب Your Life in Color از داگلاس فریزر را برداشتم و درمان با رنگ آن را پیگیری کردم. من می دانم چه رنگهایی را دوست دارم، اما در مورد فهم چاکراها اینکه کدام طیف رنگ می تواند به من کمک کند اطلاعی ندارم. پس کاری را کردم که یک فرد intuitive  (شهودی) باهوش انجام می دهد - با چشمانم صفحات را ورق زدم و روی سبز نعنایی متوقف شدم!

تصمیم گرفتم تا روی رنگ "سبز نعنایی الکتریکی (براق)" (طبق گفته کتاب) مدیتیت کنم. در عرض 10 دقیقه ... بوم... بدنم داشت فریاد می زد: بلند شو تنبل! مرا بیرون ببر تا کمی قدم بزنم! آیا امروز روز خوبی نیست!

کالیت بارون راید

 

از کتاب: https://yourlifeincolor.com