جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۹

پیام Terah Cox (نویسنده، سخنران، مربی، پدیدآورنده) درباره شرایط کنونی


مهمترین کاری که ما میتوانیم در این زندگی انجام دهیم کشف عشق و حقیقت در مورد اینست که چه کسی هستیم ... و سپس آن عشق و حقیقت را به جهان بارها و بارها عرضه کنیم.


در روز 20 مارچ 2020، پنجمین چرخه از سالهای کابالایی و درگیری خرد روزانه 72 فرشته ( 72 فرشته الهی ) با اجتماع و جهان به پایان رسید. 

(طبق کابالا، آفرینش 7 مرحله دارد که هر کدام 7000 سال بطول می انجامد.)


گرچه بهار وقتی ست که ما و همه زندگی با سرعت به پیش شکفته شویم، پیامدهای جهانی در زمان کنونی از ما درخواست دارند و به ما دارند فرصت میدهند تا سرعتمان را کم کنیم و در خلوت شخصی مان باشیم ... نزدیک خانه بمانیم، با روشهای جدیدی به عزیزانمان در اقصی نقاط در تماس باشیم، راههای جدیدی را بیابیم تا با آنها باشیم و مراقب همدیگر باشیم، و راههای جدیدی را برای کار کردن بیابیم که به اجازه دهد زمان و حضور بیشتری برای آنچه حقیقتا برایمان ارزشمند است بگذاریم. 

من دیروز برای قدم زدن به پارک رفتم و بطریقی درختان گلدار بنظر از همیشه باشکوه تر بودند - شاید چون من بیشتر از همیشه متوجه آنها شدم یا شاید بخاطر زیبایی شان که آرامش دهنده و تایید کننده زندگی در این زمان است. و شاید این فرصتی برای عمیق تر کردن هشیاری خود آفرینش است. زمانی برای تفکر درباره زیباییهای همه اطرافمان، خرد خلقت زمین، و معجزه اینکه چگونه زندگی همیشه برای تداوم راهی می یابد.   21 مارچ 2020 ، با اولین روز بهار و با خرد نور شروع های جدید وِهویا (از 72 فرشته الهی ) نو میشویم، که ما را به ارتباط مان با الوهیت، که دانه های حیات را بارها و بارها میکارد، برمیگرداند.

با عشق بسیار، نور بسیار و برکات بسیار به امروزتان و همیشه تان و در همه راهها


(منتشر شده در مارس 2020)

از: تِرا کاکس - http://www.terahcox.com