جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۹

چگونه می توانی شغلت را با سوابق آکاشیک، حمایت و پشتیبانی کنی؟

 

کار کردن با سوابق آکاشیک می تواند در دریافت شفا و هیلینگ از یک تروما یا کارما یی از زندگی گذشته، و در اکتشاف رسالت روح ات، که ممکن است بر توانایی ات برای ایجاد تجارت و شغل قلب-محور و پر منفعت تاثیر داشته باشند، به تو کمک کند. تو می توانی برای کمک به خودت از روشهای خیلی خاص، من جمله حمایت کردن از خودت در تجارت و شغل، به سوابق آکاشیک دسترسی بیابی.

 

🌸 یک تمرین روزانه را شروع کنید

 

هر روز را می توانی با این درخواست از استادان قلمرو آکاشیک شروع کنی:

 

(استادان قلمرو آکاشیک، لطفا:)

 

🍀 "کمکم کنید تا امروزم را سازماندهی کنم"

🍀 "نشانم بدهید که چگونه می توانم با شغلم در خدمت اجتماعم باشم"

🍀 "آیا پروژه ای وجود دارد که بالاترین خیر و نفع را برای تجارت و شغل من و برای کار روح من داشته باشد؟"

🍀 "من چه معاهده های روحی ای با افرادی دارم که به من پیشنهاد شغلی می دهند یا مایلند در شغل من مرا کمک کنند؟"

 

تمرین روزانه، قصد و عزم برای به جلو حرکت کردن در طی روز همراستا با روح تان و انرژی الهی، را تنظیم می کند. استادان قلمرو آکاشیک، همچنین به شما گامهای عملی برای برداشتن را (ارائه) می دهند اگر درخواست کنید. اما آیا می دانستید که شغل شما واقعا دارای سوابق در قلمرو آکاشیک است؟

 

🌸 هر چیزی در جهان هستی از انرژی ایجاد شده است، با ارتعاش منحصر بفرد مختص به خودش.

 

تجارت و شغل شما، دارای سوابق مختص به خودش است، همانند گروه خانوادگی شما و حتی حیوانات خانگی تان. همینطور که یاد می گیرید تا به خِرد آکاشیک دسترسی پیدا کنید، قادر خواهید بود تا سوابق شغل تان را بگشایید. می توانید چنین سوالاتی را بپرسید:

 

 🍀 "آیا کاری هست که می باید برای حمایت و پشتیبانی شغلم انجام بدهم و از آن بی خبرم؟"

🍀 "آیا موانع و بلاک هایی بر سر راه ساختن فراوانی در شغلم وجود دارند که بتوانم اکنون آنها را بشناسم و اکنون آنها را پاکسازی کنم؟"

 

شما می توانید برای فهم اینکه چقدر افراد مختلف یا موقعیت های مختلف ممکن است بر شغل شما تاثیر داشته باشند و اینکه چکار می توانید بکنید تا انرژیهای منفی را شفا دهید یا پاکسازی کنید، از سوابق آکاشیک استفاده کنید. اینها روشهای متعددی هستند تا از شما حمایت و شغل تان کنند تا پول بیشتری دربیاورید و موانع فراوانی، اگر وجود دارند، را پاکسازی کنید.

 

از: لیزا بارنِت - https://akashicknowing.com