جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۵

سوابق آکاشیک




چگونه سوابق آکاشیک به ما کمک میکنند هنگامی که ما مشکلی یا تروما یی در زندگی مان داریم؟

یکی از بزرگترین هدایای الهی که ما هنگام شروع به باز کردن سوابق آکاشیک مان و انجام این کارِ دارای ارتعاش بالا، دریافت میکنیم این است که شروع میکنیم تا بفهمیم که ما حقیقتا چقدر گرانبها هستیم. شما قادر هستید تا ببینید که روح شما چقدر بینهایت است و چقدر زندگیهای زیادی را زندگی کرده اید. زندگی، تنها آن داستان کوچکی نیست که امروز تجربه می کنید – آن تنها تکه کوچک ریزی از آنچیزی است که شما واقعا هستید. همانطور که شما حقیقت آنرا در سوابق آکاشیک تان بطور روزانه تجربه میکنید، زندگیتان تغییر و تحول خواهد کرد.

وقتی شما به درون انرژی یک زندگی گذشته ی خاص می روید تا آن تجربیات تروماتیک (ضربات روحی عمیق) یا سوگند های کهنه را پاکسازی و رها کنید، شما اکنون قادر به بازیابی مجدد انرژی مثبت برای نفع رساندن به خودتان هستید.

درک اینکه شما موجودی چندین-بُعدی، قادر به حرکت در درون و بیرونِ فضا و مکان هستید، ژرف و همچنین بامزه است. در قلمرو آکاشیک، ما عینا میتوانیم به زندگی گذشته به عقب برگردیم و آن را شفا بخشیم و (البته) چون اینکه آنجا (قلمرو آکاشیک) حقیقتا، زمان و مکانی وجود ندارد. هنگامی که ما انرژی بدام افتاده یا انبار شده در یک زندگی گذشته را آزاد میکنیم، آن انرژی به زمان حال، تغییر جهت میدهد و به شما اجازه می دهد تا بیشتر از کسی را که بعنوان یک روح بی انتها، حقیقتا هستید، را تجربه کنید.