جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

پیامهای مادر الهی


پیامهای مادر الهی

Divine Mother Daily Quote
“I am Divine Mother. I come in the name of the Wholeness of Divine Truth. I love you. You are beautiful. I want you to let go of fear so that you can love more, so that you can free the truth of who you are. You are glorious. You are amazing. The fear has held you back from all the magnificence that you are. So today we are dissolving the fear, ending the fear.”


نقل قول روزانه از مادر الهی
"من مادر الهی هستم. من در نام یکپارچکی حقیقت الهی آمده ام. من عاشق تو هستم. من می خواهم تا تو، ترس را رها کنی تا بتوانی بیشتر عشق بورزی، تا بتوانی حقیقت کسی که هستی را آزاد کنی. تو باشکوه هستی. تو فوق العاده هستی. ترس، تو را از همه بظهور رساندن خودت، عقب نگه داشته است. بخاطر همین ما امروز در حال حل و فصل کردن ترس، در حال خاتمه دادن به ترس، هستیم."