جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۵

هفت (7) روش برای برقرار کردن ارتباط با قلمرو فرشتگان


هفت (7) روش برای برقرار کردن ارتباط با قلمرو فرشتگان:

بلورها

نگهداشتن یا استفاده کردن از بلورها و کریستال های خاص ما را با فرشتگان مرتبط میسازد. 
بعضی از این بلورها از این قرار هستند:
 hiddenite ، angelite ، amethyst (یاقوت ارغوانی)، rose quartz (رز کوارتز)، iolite (یولیت)، petalite (پتالیت)، lapis lazuli (سنگ لاجورد)، orange elsestial (اِلسِستیال نارنجی)، elsestial ها، selenite (سلنیت)، sodalite (صدلت)، seraphanite (سرافینیت)، و prehnite (پرهنیت).

زنگ ها 

سه بار به صدا درآوردن یک زنگ، فورا فرشتگان را فرامیخواند.

آروماتراپی (عطر درمانی) 

آروماتراپی به شکل استفاده از روغن های اصلی، حرارت دادن بخور خوشبو یا گیاهانی مانند کندر (frankincense)، اسطوخودوس (lavender)، بنزن (benzoin)، گل رز (rose)، گل شمعدانی (geranium)، مر (myrrh)، چوب صندل (sandalwood) به ارتباط با فرشتگانتان کمک میکند.

دعا و مدیتیشن 

دعا و مدیتیشن شما را برای همسویی معنوی پر انرژی با فرشتگان آماده میکند. این کارها، همچنین به شما کمک میکند تا در ذهنتان سکوت را برقرار کنید تا بتوانید فرشتگان را واضح تر ببینید، صدایشان را بشنوید و احساسشان کنید.

کارت های فرشتگان

استفاده از کارتهای اوراکل فرشته ها، یک روش ساده برای دریافت راهنمایی و توسعه گفت وگو با قلمرو فرشتگان است. شما میتوانید در یک روز یک کارت را برای راهنمایی روزانه انتخاب کنید تا ببینید مانع چه میتواند باشد، قبل از خواب کارت را زیر بالش خود یا در کنار تخت خود قرار دهید تا در هنگام خواب و رویا یا قبل از تصمیم گیری، پیامی به شما برسد. برای درخواست راهنمایی از قلمرو فرشتگان 3 کارت را انتخاب کنید.

رنگ های شمع 

استفاده از شمع ها با رنگهای خاص در ارتباط شما با فرشتگان تفاوت ایجاد میکند.
آبی: هانیئل – صورتی: آریل – نارنجی: گبریئل (جبرئیل) – سفید: همه فرشتگان – بنفش:میکائل و جِرِمیئِل – ارغوانی: جوفیئل – نقره ای: هانیئل و زَدکیئِل – زرد: یوریئل (اوریئل) – سبز: رافائل و خَموئل – طلایی: متاترون

بخواهید و اعتماد کنید 

با درخواست کردن برای راهنمایی و طلب یاری، شما فورا با قلمرو فرشتگان ارتباط برقرار می کنید. شما ممکن است از یک فرشته خاص با خواندن نامش از او درخواست کمک کنید یا میتوانید از هر فرشته ای که این محدوده (موقعیتتان) را در کنترل دارد درخواست کمک کنید. برای مثال – فراخواندن رافائل میتواند در مورد موضوعات شفابخشی به شما کمک کند. همچنین شما ممکن است از فرشته ای که یافتن گمشده ها را در کنترل دارد درخواست کنید تا کمکتان کند (بعنوان مثال) کلیدهایتان را بیابید. بعد از درخواست و طلب یاری، شما می باید به فرایند الهی اعتماد کنید. بعضی اوقات ما فورا نتایج را می بینیم و بعضی اوقات فاکتورها و عوامل دیگری هستند که باید قبل از دیدن نتایج، در جای خودشان قرار گیرند (بخاطر همین ممکن است دیدن نتیجه کمی زمان نیاز داشته باشد). 






نام صحیح یوریئل = اوریئل (خد.اوند نور من است)

Uriel (/ˈjʊəriəl/; Hebrew: אוּרִיאֵל‎ "El/God is my light",

 Standard Hebrew Uriʾel, Tiberian Hebrew ʾÛrîʾēl; Greek: Ουριήλ;  Italian: Uriele