جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۵

پیام فرشتگان


پیام فرشتگان



من غول چراغ جادو نیستم...
من برده و غلام اراده انسان ها نیستم...

من در کنار فرشته عشق الهی ایستاده ام...
من آرزو های انسان ها را میدانم...

من کوچکترین قلب ها بر روی زمین را در خود پرورش و رشد میدهم...
من سرسخت ترین و مرتفع ترین قله ها را در عشق الهی، افراشته حفظ کرده ام...
من به اراده قلبهای پاک انسانهای درستکار احترام میگذارم...
من آنچه را از فرشته عشق الهی دریافت کنم بانجام میرسانم حتی اگر غیرممکن بنظر رسیده باشد...

من قدرتمند و مهربانم ....

من نیز همچون فرشته عشق الهی در عشق نفس میکشم و در اراده الهی، عشق با همه معجزاتش را محقق میکنم
من میخواهم در عشق بمانی و در درستکاری آسمان را در درونت لمس کنی...

فرزند کوچک آدم و حوا... 

من فرشته ی جهان هستی هستم

فرزند کوچک آدم و حوا...
در درونت آرام و نرم باش... در درونت با من سخن بگو