جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

پیامهای مادر الهی


پیامهای مادر الهی


Divine Mother Daily Quote
“I know who you are. It is time for you to be who you are, to trust me in your relationships. I love you. I can’t wait any longer for you to love me fully. I adore you. The relationship with me, Divine Mother, is one of complete honesty and that is what makes it so exciting, so thrilling. It allows the love to be intense and deep and pure.”


نقل قول روزانه مادر الهی
"من می دانم تو چه کسی هستی. الان زمانی است که کسی باشی که هستی، تا در روابطت به من اعتماد کنی. من عاشق تو هستم. من نمی توانم بیش از این برای تو تا مرا بطور کامل دوست داشته باشی صبر کنم. من تو را ستایش می کنم. ارتباط با من، مادر الهی، یکی از کاملترین صداقت هاست و اینکه آنچیزی است که این ارتباط را بسیار هیجان انگیز، بسیار مهیج و پر هیجان می سازد. این ارتباط، عشق را میسر می سازد تا شدید و عمیق و خالص باشد."