جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۵

ماهیت سوابق آکاشیک




ماهیت سوابق آکاشیک

واژه ای آکاشا برگرفته از زبان 5000 ساله ی سانسکریت به معنای "کتابخانه پنهان" است (در منابع دیگر آن را به معنای جوهر اولیه توصیف کرده اند که به نظر شخص من صحیح تر می آید). این تالار پنهان حاوی پرونده های خلقت است که میتواند توسط مدیتیشن و رفتن به اعماق ذهن ناخودآگاه آشکار شود. به زبان مبتنی بر تکنولوژی که امروزه مرسوم تر است، می توان آن را همچون نوعی شبکه ی جهان گستر درونی دانست که هر کسی می تواند در آن آزادانه به اطلاعات درباره ی هر کسی یا چیزی دسترسی پیدا کند.

اطلاعاتی که در آرشیو آکاشیک یافت می شود چیزی فرای یک غیب گویی ساده است. می توان آن را نگاهی به کل خط سیر ارواح و سرنوشت دانست. ما هر کداممان به این اطلاعات دسترسی داریم چرا که هر یک از ما تنگاتنگ، مرتبط به کل جهانیم، اما از آنجا که ذهن ما غالبا بسیار مشغول به مسائل دنیوی است ارتباط ما به این پایگاهِ بی نهایتِ داده ها قطع می شود. آکاشا واقعیت دارد؛ چیزی نیست جز ذرات بنیادی کوانتومی از حوزه انرژی و امواج آگاهی که در هر چیز و هر کس در جهان موجود است. در واقع به نوعی بزرگراه اطلاعاتی محسوب می شود که همه چیز و همه کس را در جهان به هم مربوط می کند. 

چگونه می توان به سوابق آکاشیک شخص دست یافت؟

راز قدم گذاشتن به قلمرو کهن بایگانی آکاشیک، همانا دست یافتن به ذهنی بسیار عمیق و متمرکز است. زندگی در این عمق ما را به یاد زندگی وال ها می اندازد. این موجودات خود را به عمق و سکوت زیر-لایه های آب می سپارند. این آرامش و سکونهمان حالتی است که اگر ما خود را به آن برسانیم به اطلاعات آکاشیک دست پیدا می کنیم.

این اطلاعات معمولا به صورت تصادفی و در لحظه ای که انتظارشان را نداریم بر فرد ظاهر نمی شوند، بلکه دستیابی به آنها هنگامی مقدور است که فرد با جسم و روح آماده، با تصمیم قبلی، و متمرکز، خواهان بهترین و مهمترین اطلاعات مربوط به موضوع یا شخصی باشد. آکاشا قادر است که چشم انداز آینده شما را در حالی که به بهترین روشن بینی دست یافته اید نمایان کند و همچنین رویدادهای گذشته شما را که به دانستن آن محتاج هستید را بر شما آشکار سازد.

دستیابی به سوابق آکاشیک دانشی بسیار سودمند است که یک بار به دست آوردن آن، اثرات مثبتی در پی دارد که تا آخر عمر با شماست. این دانش همچنان که قادر به کمک کردن شما در به دست آوردن بینشی عمیق از مسیر مادی و دنیوی زندگی است، شما را در درک عمیق مفاهیم روحانی ای که در پس پرده ی زندگی تان وجود دارد نیز یاری می کند.