جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

قلمرو آکاشیک



قلمرو آکاشیک

خواندن روان (Psychic reading) چیزی جز شهودِ خوب توسعه یافته، نیست. 

برای خواندن سوابق آکاشیک خودتان نیاز ندارید به کتابخانه بزرگ سوابق آکاشیک، جایی که همه سوابق آکاشیک ذخیره شده اند، دسترسی داشته باشید. شما کپی انرژیکی سوابق آکاشیک خودتان را حمل می کنید. پس، خواندن سوابق آکاشیک خودتان بطور خاص سخت نیست، اما هنوز پیش نیازهایی وجود دارد. اولین پیش نیاز، توانایی وارد شدن به مدیتیشن است. در حالی که الهام و مکاشفه عادی به یک طریق تصادفی می آیند، خواندن سوابق آکاشیک، تمرکز بیشتری را نیازمند است. شما نیاز دارید تا قادر باشید تا افکار کنونی تان را کناری بگذارید و نسبت به هر اطلاعاتی که ممکن است بیابید، باز باشید.

پیش نیاز دیگر، اراده کردن به آشکار کردن و پذیرفتن هر چیزی است که درباره شما ثبت شده است. شما ممکن است اطلاعات آزار دهنده ای را دریافت کنید، مثلا نحوه مرگتان در یکی از زندگی های گذشته تان یا برخی مشکلات جدی که برای مدت طولانی در زندگی گذشته تان شما را آزار داده اند - و اینکه چگونه شما خودتان به مشکل کمک کرده اید. اگر در زندگی کنونی تان، تمایل دارید تا از مشکلات اجتناب کنید یا به چالش ها بی توجهی می کنید، چگونه می توانید هنگام خواندن سوابق آکاشیک با چنین اطلاعاتی رو در رو شوید؟

اگرچه فهم دلسوزانه از بشریت و تاریخ آن، پیش نیاز نیست، اما همچنان برای ایجاد خواندن پر معنی سوابق آکاشیک کمک رسان است. برای مثال، بگذارید بگویم شما مثلا خودتان را در یک زندگی گذشته، یک راننده و برده می یابید. اگر فکر می کنید این وحشتناک است و قلبتان را می بندد، خواندن سوابق اینجا پایان می پذیرد. به هر حال، برده بودن به معنای بدجنس و ظالم بودن نیست. 

یک خواندن از سوابق آکاشیک تنها می تواند به اندازه فهمی که شما از زندگی دارید عمیق باشد.

برای شروع کردن به خواندن سوابق آکاشیک، ممکن است بخواهید آیین خاصی را بجا آورید. انجام برخی مدیتیشن های آماده سازی، فکر خوبی است. صدا بخشیدن به الهاماتتان هم یک تمرین خوب است. چیزی شبیه این بگویید: "باشد تا انرژی عشق، نور و حقیقت بر زمین، مستولی شود. راهنمایان معنوی من، لطفا کمک کنید تا سوابق آکاشیکم را باز کنم تا خرد برای زندگی کردن این زندگی را با هوشیاری و شجاعت داشته باشم." قسمت "عشق، نور و حقیقت" ضروری است. این را روشن می کنید که شما خواندن سوابق آکاشیک را با عشق نه قضاوت، با نور (هشیاری معنوی) نه گیجی، و با حقیقت به جای پنهان شدن در دروغ و بی اعتنایی، انجام می دهید. به معنای دیگر، شما ابراز می دارید که به سوی حقیقت باز هستید، هر چه که باشد، و اراده می کنید تا آن را با نور و عشق دریافت دارید.

پیشنهاد نمی کنم که سوابق آکاشیک را با کنجکاوی خالص بخوانید چون خیلی موثر نخواهد بود. همانند هر جست و جوی شهودی دیگر، جست و جو در سوابق آکاشیک لازم است تا روشن و جهت دار باشد. بنابراین سوابق آکاشیک را برای حل مشکلات بخوانید. برای مثال، شما ممکن است اینطور درخواست کنید "این (توضیح مختصر در مورد موضوع) چیزی است که روی آن کار می کنم و احساس می کنم چیزی بیشتر از آنچه می دانم در زندگی کنونی ام وجود دارد. اگر این صحیح است، لطفا اطلاعات درباره اینکه این مشکل چه زمانی و چگونه منشا گرفته است را برایم فراهم کن."

درست مانند هر پیام شهودی، روشی که شما اطلاعات را دریافت می کنید به اینکه کدام حواس شهودی شما توسعه بیشتری داشته، بستگی دارد.

ممکن است توسط چشم انرژیکی تان تصویری یا ویدئویی را ببینید. ممکن است موسیقی را بشنوید که نماد چیزی باشد. ممکن است پیام را احساس کنید، آن را بو کنید یا مزه اش کنید. ممکن است در لحظه به آن آگاه شوید. یا شاید ترکیبی از اینها باشد. اطلاعات را دریافت کنید، اگر لازم بود چند سوال واضح کننده دیگر بپرسید، و سپس جلسه را با سپاسگزاری به اتمام برسانید. شما به همان اندازه که کمکتان می کند اطلاعات دریافت خواهید کرد.

چگونه بدانید که اطلاعات صحیح را دریافت کرده اید؟ این ممکن است برای شما طنین انداز و پُر معنی باشد. شما ممکن است حتی تغییراتی را تجربه کنید. گرچه این اتفاق در مورد هر خواندن صحیح سوابق آکاشیک رخ نمی دهد، من موارد جالبی را شنیده ام، من جمله، از هم پاشیده شدن درد یا بهبود روابط یا به پایان رسیدن روابط بدون دلیل آشکار. همچنین برخی افراد قبل از اینکه احساس بهتر شدن داشته باشند، بطور موقت احساس ناخوشی می کنند، مانند اینکه سرما خورده باشند.

با این حال، موارد خاصی وجود دارد که خواندن های صحیح از سوابق آکاشیک اصلا طنین انداز نخواهد شد – در واقع، شما تلاش کرده اید تا خواندن سوابق آکاشیک را به تمام معنی، انکار کنید. این هنگامی پیش می آید که خواندن سوابق آکاشیک، ناراحت کننده ترین حقیقت را درباره شما آشکار کرده اند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، فکر خوبی است که برای انکار کردنش به گذشته برنگردید. دسترسی به این خواندن ناراحت کننده از سوابق آکاشیک می تواند شروع یک تغییرات در زندگی شما باشد – اگر چنین انتخابی داشته باشید.

چند هشدار اضافی: خصوصا در شروع، جلسات خواندن سوابق آکاشیک را کوتاه نگهدارید. سوابق آکاشیک حاوی مقادیر نجومی اطلاعات است، پس فوق العاده دارای اهمیت است که تمرکزتان را حفظ کنید. در غیر اینصورت، توسط تکه های متعدد اطلاعات، غرق خواهید شد. این می تواند به عدم صحت خواندن سوابق آکاشیک منجر شود، و متعاقبا، ذهن شما بیش از حد دچار بارگزاری اطلاعات می شود. با کنجکاوی (در قلمرو آکاشیک) این طرف و آنطرف نروید.

در حالیکه ما داریم راجع به سوابق آکاشیک بحث می کنیم، بگذارید به شما هشدار دهم تا سوابق آکاشیک دیگران را نخوانید مگر اینکه رضایت صریح آنها را داشته باشید. ما اطلاعات و بینش ها در مورد سوابق آکاشیک را به اشتراک می گذاریم اما این بدان معنی نیست که حق داشته باشید تا وارد حریم خصوصی دیگر افراد شوید. خواندن سوابق آکاشیک مانند قدم زدن درون یک خانه و نگاه کردن به اطراف است. اگر این خانه، خانه شما باشد، شما عینا حق دارید تا هر آنچه می خواهید را بخوانید. شما حتی صاحب چیزهایی هستید که فراموش کرده اید وجود داشته بودند، پس این حق را دارید تا جعبه ها را باز کنید و محتوی آن ها را چک کنید. در مورد خانه های دیگر افراد در قلمرو آکاشیک، در هر حال، وارد آن نشوید و در اطرافش تجسس نکنید. حتی اگر تمایل شما خیرخواهانه است، این خانه مال شما نیست تا اطلاعاتش را بخوانید. یک استثناء کوچک در مورد کسانی است که در زندگی شما مهم هستند، مانند افراد خانواده تان. در مورد آنها، تا حدی که به شما ارتباط پیدا می کند می توانید سوابق آکاشیک آنها را بخوانید. 

کسانی که بالاجبار برای کسب اطلاعات در قلمرو آکاشیک ورود پیدا می کنند ممکن است اطلاعات نادرست را دریافت کنند، اطلاعاتی که بنظر میرسد درست باشند و احتمالا به حقیقت نزدیک هستند اما کاملا درست نیستند. به همین علت است که برخی کتاب ها درباره قلمرو آکاشیک و زندگی گذشته قهقرایی، بنظر غیرلازم و پیچیده می رسند. آنها اطلاعات قابل اعتماد و اطلاعات ناصحیح را به هم می بافند.  

سوابق آکاشیک، منبع به اشتراک گذاشته ما در سرتاسر تاریخ این جهان هستی است. شاید، هنگامی که این جهان به اتمام رسید و جهان دیگری با بیگ بنگ دیگری آغاز شد، ما مجموعه دیگری از سوابق آکاشیک را داشته باشیم. تا آن زمان، با این سوابق انرژیکی با تکریم و احترام، رفتار کنید.  



از کتاب: Why We Are Born: Remembering Our Purpose through the Akashic Records
نوشته Akemi G