جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

اساتید عروج یافته - برادری بزرگ سفید

سلسله مراتب معنوی زمین / برادری بزرگ سفید

استادان عروج یافته دربردارنده چیزی هستند که بعنوان "سلسله مراتب معنوی زمین" همچنین بعنوان "برادری بزرگ سفید" شناخته شده است. گرچه نام دومی یک رهبری اشتباه بالقوه در اسم است و همه استادان عروج یافته مرد نیستند، و همگی سفید پوست نیستند- در حقیقت استادان قفقازی در اقلیت هستند. عبارت "سفید" به نوع جادوی استفاده شده اشاره دارد - یک عبارت که به حداقل تا عصر یوگا سوتراس از پانتاجالی به عقب بر می گردد (فصل چهارم، آیه 7)

به هر صورت باید متوجه بود که برخی افرادی که عروج یافته نیستند نیز در سلسله مراتب معنوی زمین حضور دارند یا به آن مرتبط هستند.

چرا اساتید عروج یافته بطور آشکار در میان ما نیستند؟

به سبب الگوی کارما یی بشر بعنوان یک کل، اساتید عروج یافته توسط قانون الهی اجازه ندارند تا آشکارا در میان ما باشند. ما هنوز آنقدر پیش نرفته ایم تا چنین شایستگی داشته باشیم - و جهان بعنوان یک کل، به درستی از پس چنین موقعیتی بر نخواهد آمد. این وجود ها، شایسته بالاترین حد تکریم و عشق هستند، که تعالیمشان باید عینا و بدون پرسش اطاعت شود. اگر آنها در میان ما قدم گذارند و مورد استهزا واقع شوند یا حتی مورد حمله قرار گیرند - این اتفاق کارما ی ما (بشر) را به سادگی حتی از این هم بدتر می کند. 

توانایی های اساتید عروج یافته

یک استاد عروج یافته بطور موثری نامیرا است. آنها بطور فیزیکی مانند ما تحت تاثیر زمان قرار نمی گیرند، و حتی ساختارهای فیزیکی شان را تغییر می دهند که ممکن است چندین دفعه این کار را انجام دهند. آنها این کار را آگاهانه انجام می دهند و در طی فرایند، فرد بالغ، باقی می مانند. 

آنها قدرت های غول آسا دارند. برای مثال، یک استاد روج یافته می تواند در کوره ذوب آهن بنشیند بدون آنکه بسوزد، و میتواند کوه را با استفاده از هیچ چیز بجز قدرت فکر به دو نیم تقسیم کند. آنها همچنین قدرت فوق العاده ای از روشن بینی دارند. اما مهم ترین ویژگی های آنها خرد والا - و دلسوزی است.